lusemus 71
Forumet er livet
HURRA BABYGårsdagens streker var visst ikke skygge!!! Herregud er så glad nå![]()

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
HURRA BABYGårsdagens streker var visst ikke skygge!!! Herregud er så glad nå![]()

WOW bli sterkereJeg har blitt gal. Helt totalt galOg test nummer 3 på 12 timer er tatt, og jeg må ikke myse,vri eller vende.Vis vedlegget 305527
Noko dritt, da er det nok kjemisk.Fikk mensen med et brak nå! Fortsatt streker på testene, så er vel kjemisk da
![]()
![]()
Jeg håper virkelig med degVis vedlegget 305554
Dagens test. Viste det blei slik. Håper siste ppen blir til noe.

Jeg håper det nååWOW bli sterkere![]()

Jeg heier på degVis vedlegget 305554

Barre og hoppe høyet noSom den testtøsen jeg har blitt; måtte jeg jo bare teste en gang til i dag; å jaggu fikk jeg ikke positiv EL-test! Både lilla CB og make sure sin
Ble lagt aksjer i gårkveld, og skal jaggu få inn noen ikveld også
Knappe 12 timer mellom babyplan sin og de jeg tok nå
Vis vedlegget 305555
Barre og hoppe høyet no![]()

GratulererGårsdagens streker var visst ikke skygge!!! Herregud er så glad nå![]()
Håper det!!!Vis vedlegget 305554
Ser streken på alle!! Så spennendeJeg har blitt desperat (vi prøver egentlig ikke så hardt. Bare slutta på prevensjon ganske nettopp)
Har hatt en feeling i det siste, og tatt mange one Step-tester fra eBay. Fått det jeg tror er skyggestreker på ALLE testene. Tok babyplan i dag tidlig (samme urin som testen i midten). Mini(!!)strek der også. Eller?
Nå har jeg blitt en «prøver» selv om vi IKKE skulle bli det enda. Hadde mannen sett meg nå...
Ser streken på alle!! Så spennende![]()

hadde mensen/bortfallsblødning den samme uken vi hadde sex.Ser ikke ut som skygge for megHm, tror fortsatt det bare er skygger. Vanskelig når man ikke vet hvordan syklusen er
Det jeg vet er at vi sist hadde sex for 8 dager siden. Han jobber på havet, og er borte 4 ukerhadde mensen/bortfallsblødning den samme uken vi hadde sex.

Oj jeg streker på alleJeg har blitt desperat (vi prøver egentlig ikke så hardt. Bare slutta på prevensjon ganske nettopp)
Har hatt en feeling i det siste, og tatt mange one Step-tester fra eBay. Fått det jeg tror er skyggestreker på ALLE testene. Tok babyplan i dag tidlig (samme urin som testen i midten). Mini(!!)strek der også. Eller?
Nå har jeg blitt en «prøver» selv om vi IKKE skulle bli det enda. Hadde mannen sett meg nå...