Oss testetøser imellom

Fikk mensen med et brak nå! Fortsatt streker på testene, så er vel kjemisk da :hungover:
BBCD74E6-6FAF-4BDA-92E4-F7E07DDD22C9.jpg

42E1172A-3612-4561-96D2-68C8D1201681.jpg
Noko dritt, da er det nok kjemisk.

Som den testtøsen jeg har blitt; måtte jeg jo bare teste en gang til i dag; å jaggu fikk jeg ikke positiv EL-test! Både lilla CB og make sure sin:D
Ble lagt aksjer i gårkveld, og skal jaggu få inn noen ikveld også:smiley-angelic003:hello2:Heartred
Knappe 12 timer mellom babyplan sin og de jeg tok nå:smug:
CB90F8C7-C20C-410E-81A6-68254CB0E624.jpeg

Trenger litt hjelp her jeg. Jeg får (som jeg har sagt før) aldri helt positive el tester. Men jeg har ikke brukt den nederste før, så skal jeg bare tolke da at EL er over? Jeg har hatt el slim og små ømme bryster som alltid for et par dager siden, nå er det ingen symptomer på el lenger, har kun vært litt øm i korsryggen idag og det kan jeg også være rundt el.

Skal jeg da gå ut ifra at jeg er på DPO 1 ?
heieh.jpg

Den rosa er det like svk strek som på 9 august, og det pleier de blå å være også etter dem har vært slik som på 12 august. Vanskelig å forklare. :P Fikk ikke ha sex igår, men hadde dagen før og skal ha i kveld. Håper det går bra.

Jeg har blitt desperat (vi prøver egentlig ikke så hardt. Bare slutta på prevensjon ganske nettopp)

Har hatt en feeling i det siste, og tatt mange one Step-tester fra eBay. Fått det jeg tror er skyggestreker på ALLE testene. Tok babyplan i dag tidlig (samme urin som testen i midten). Mini(!!)strek der også. Eller?

Nå har jeg blitt en «prøver» selv om vi IKKE skulle bli det enda. Hadde mannen sett meg nå...

Vedlegg

• 4134BE7D-9301-47DE-B055-207F659D48D3.jpeg
    4134BE7D-9301-47DE-B055-207F659D48D3.jpeg
    35,7 KB · Visninger: 180
Jeg har blitt desperat (vi prøver egentlig ikke så hardt. Bare slutta på prevensjon ganske nettopp)

Har hatt en feeling i det siste, og tatt mange one Step-tester fra eBay. Fått det jeg tror er skyggestreker på ALLE testene. Tok babyplan i dag tidlig (samme urin som testen i midten). Mini(!!)strek der også. Eller?

Nå har jeg blitt en «prøver» selv om vi IKKE skulle bli det enda. Hadde mannen sett meg nå...
Ser streken på alle!! Så spennende :D

Ser streken på alle!! Så spennende :D

Hm, tror fortsatt det bare er skygger. Vanskelig når man ikke vet hvordan syklusen er :bored:
Det jeg vet er at vi sist hadde sex for 8 dager siden. Han jobber på havet, og er borte 4 uker:arghh: hadde mensen/bortfallsblødning den samme uken vi hadde sex.

Hm, tror fortsatt det bare er skygger. Vanskelig når man ikke vet hvordan syklusen er :bored:
Det jeg vet er at vi sist hadde sex for 8 dager siden. Han jobber på havet, og er borte 4 uker:arghh: hadde mensen/bortfallsblødning den samme uken vi hadde sex.
Ser ikke ut som skygge for meg :) Håper de blir sterkere!! :signs003

Oj jeg streker på alle :) spennende!

Jeg skulle aldri ble testetøs,men hvor fint gikk det liksom?! :) :O hehe..

Aner ikke hvor jeg er i syklus, pga SA 22.7, har testet etter EL uten å få helt positiv,men nesten helt 1.8.. tok graviditetstest idag tidlig som var blendahvit :( så vil bare ha tr å komme inn i syklus igjen nå..

Hvilken dag starter dere å teste etter eggløsning? Når på døgner tester dere?

Jeg er på CD10 i dag, men aner jo ikke hvordan syklusen er..

Back
Topp