Oss testetøser imellom

Hvilken dag starter dere å teste etter eggløsning? Når på døgner tester dere?

Jeg er på CD10 i dag, men aner jo ikke hvordan syklusen er..
Cd 7, rett og slett fordi jeg fikk positiv el test på cd 8 en gang.
Og tester morgen og kveld, pga kort lh topp.

Når er det best å legge inn aksjer? Skal i følge kalenderen ha EL i morgen. Hoppet i høyet 2 ganger før 3 dager siden og 1 gang i går. I morgen drar mannen og vet ikke om jeg får lagt inn noe i kveld for han skal straks avgårde! Haha..

Det skjer ikke noe enda. Sterkeste er den fra cd 13 (i dag) på morgenen:p

Vedlegg

• 20190814_201940.jpg
    20190814_201940.jpg
    29,1 KB · Visninger: 110
Hva er det seneste dere har fått positiv test? Er på 19 DPO, 5 dager etter IKM, men så langt ingen mens.. kjennes ut som den skal komme når som helst riktignok, det har føltes sånn siden fredag!

Noen som har erfaring med kjemisk? Er ikke sikkert det er det jeg har hatt, men begynner å lure litt med alle de strekene jeg har fått denne PP’en. CD3 i dag. Strekene må da vel snart forsvinne? Når forsvant streken da dere hadde kjemisk? Vil kjemisk ødelegge/forsinke neste eggløsning? Planen var jo å starte med Letrozol i morgen...
D50AFE50-7CB7-4E9B-8761-C412D5AF1B09.jpg

Last edited:
Noen som har erfaring med kjemisk? Er ikke sikkert det er det jeg har hatt, men begynner å lure litt med alle de strekene jeg har fått denne PP’en. CD3 i dag. Strekene må da vel snart forsvinne? Når forsvant streken da dere hadde kjemisk? Vil kjemisk ødelegge/forsinke neste eggløsning? Planen var jo å starte med Letrozol i morgen...
D50AFE50-7CB7-4E9B-8761-C412D5AF1B09.jpg

Jeg har masse erfaring. Har hatt 6 stk. Har opplevd svake streker i noen dager før blødningen kom, svake streker i 2 uker før blødningen kom, en mellomting, samt streker som steg en stund før de sank. De er dessverre ikke et fasitsvar på det. Det kommer helt an på når kroppen skjønner greia og når progesteronet har sunket så mye at blødningen begynner. Når jeg har mistet tidlig har el kommet ca til samme tid/noen dager forsinket.

Jeg har masse erfaring. Har hatt 6 stk. Har opplevd svake streker i noen dager før blødningen kom, svake streker i 2 uker før blødningen kom, en mellomting, samt streker som steg en stund før de sank. De er dessverre ikke et fasitsvar på det. Det kommer helt an på når kroppen skjønner greia og når progesteronet har sunket så mye at blødningen begynner. Når jeg har mistet tidlig har el kommet ca til samme tid/noen dager forsinket.
Takk for svar :shy:

Kroppen er merkelig.....

Rare symptomer for tiden.. vond korsrygg, smaker plutselig rart av cola (jeg elsker cola til vanlig), må mye oftere tisse, hodepine, murring i magen (høyre side,som passer bra siden forrige satt på venstre), men tester negativt... :( så kroppen fucker nok bare med hodet mitt.

Hadde SA 22.7,og om jeg går ut ifra den er IKM 19.8.. så gjenstår å se om vi er inne i syklus igjen eller ikke over helga. Tar en ny test imorgen tidlig tenker jeg.

Noen som har erfaring med babyplan sine EL-tester? Har fått to streker i over en uke, og begynner å bli smågal. Forrige periode fikk jeg positiv test CD21 og CD22 med RFSU. Da gikk jeg rett fra én strek til to mørke streker, og rett til fast smilefjes uten blinking først.

Finn blinkende smiley for to dager siden. Etter det testet jeg morgen og kveld hver dag. Er på CD23 i dag. Kan det se ut som gårsdagens morgentest var positiv? Syns den er noe svakere enn tekstlinjen, men kan eventuelt stemme med tidligere sykluser. På bilde fra avstand er gårsdagens morgentest testen som ligger til venstre i rekke nummer to med dobbelt test (i midten).

NB! Jeg har testet temperaturen litt vilkårlig denne måneden, og både i går og i dag var temperaturen 36.05, så har ikke fått noen drastisk stigning enda. Kan jo eventuelt være at testen var positiv for to dager siden, og at egget slapp i går eller i dag, og at jeg får økning i morgen. Bah, får vel svar snart, men er lei :shifty:

Vedlegg

• 87B5946E-5F0C-4C92-91C9-0EEA9578CBD8.jpeg
    87B5946E-5F0C-4C92-91C9-0EEA9578CBD8.jpeg
    10,9 KB · Visninger: 94
  • 7F5ABE71-FABD-45CD-A7F5-6B812FA6C973.jpeg
    7F5ABE71-FABD-45CD-A7F5-6B812FA6C973.jpeg
    58,9 KB · Visninger: 100
Noen som har erfaring med babyplan sine EL-tester? Har fått to streker i over en uke, og begynner å bli smågal. Forrige periode fikk jeg positiv test CD21 og CD22 med RFSU. Da gikk jeg rett fra én strek til to mørke streker, og rett til fast smilefjes uten blinking først.

Finn blinkende smiley for to dager siden. Etter det testet jeg morgen og kveld hver dag. Er på CD23 i dag. Kan det se ut som gårsdagens morgentest var positiv? Syns den er noe svakere enn tekstlinjen, men kan eventuelt stemme med tidligere sykluser. På bilde fra avstand er gårsdagens morgentest testen som ligger til venstre i rekke nummer to med dobbelt test (i midten).

NB! Jeg har testet temperaturen litt vilkårlig denne måneden, og både i går og i dag var temperaturen 36.05, så har ikke fått noen drastisk stigning enda. Kan jo eventuelt være at testen var positiv for to dager siden, og at egget slapp i går eller i dag, og at jeg får økning i morgen. Bah, får vel svar snart, men er lei :shifty:

Har kun prøvd el-test en pp,men har hørt at på el-test får man to streker hele tiden,men det er kun når strekene er like sterke eller test-streken er sterkere den er positiv.

Må bare høre med dere profesjonelle testetydere nå siden vi reiser på ferie på lørdag:p jeg hadde første dag i forrige mens 4.august, men etter mens har jeg hatt masse murringer, hallsbrann, harde bryst(litt vonde) kvalme, veldig tydelige og hyppige stikk i livmorsområdet, og tisser 3-4ganger om natten. Skal ha el igjen 22.august. Tok en test nå på utvannet urin, men lurer på om det bare er skygge på testen. Jeg hadde jo nettopp tr på besøk så føler kroppen bare tuller :p ser dere noe? :p legger også ved hvordan el testen ser ut:)

Vedlegg

• Snapchat-453763628.jpg
    Snapchat-453763628.jpg
    5,5 KB · Visninger: 168
  • Snapchat-334852926.jpg
    Snapchat-334852926.jpg
    7 KB · Visninger: 164
  • Snapchat-1904213575.jpg
    Snapchat-1904213575.jpg
    12,6 KB · Visninger: 158
Noen som klarer se noe på denne? Øverste er fra i dag morges, nederste fra i går kveld. IKM i morgen:)

Vedlegg

• C8C389D1-225E-4905-ACC7-207A4BB2CA7B.jpeg
    C8C389D1-225E-4905-ACC7-207A4BB2CA7B.jpeg
    24,3 KB · Visninger: 169
Hva tror dere testetøser? 12 dpo :-)

Vedlegg

• E113935A-BBEF-46C7-A761-9753BA612D0A.jpeg
    E113935A-BBEF-46C7-A761-9753BA612D0A.jpeg
    25,4 KB · Visninger: 187
Må bare høre med dere profesjonelle testetydere nå siden vi reiser på ferie på lørdag:p jeg hadde første dag i forrige mens 4.august, men etter mens har jeg hatt masse murringer, hallsbrann, harde bryst(litt vonde) kvalme, veldig tydelige og hyppige stikk i livmorsområdet, og tisser 3-4ganger om natten. Skal ha el igjen 22.august. Tok en test nå på utvannet urin, men lurer på om det bare er skygge på testen. Jeg hadde jo nettopp tr på besøk så føler kroppen bare tuller :p ser dere noe? :p legger også ved hvordan el testen ser ut:)
Ser noe langt bak i der på første bilde.

Back
Topp