Sen ser ikke ut som skygge i alle fall!! Jeg har troen!Hva tror vi? Vet at denne er kjent for å ha skygge, men streken kom opp med en gang, og forble uforandret.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Sen ser ikke ut som skygge i alle fall!! Jeg har troen!Hva tror vi? Vet at denne er kjent for å ha skygge, men streken kom opp med en gang, og forble uforandret.
Oj spennende! Ser strek![]()
Spent på om det er babystrek eller skyggestrekWow strek![]()
Tok to ebaytester i dag som ikke var positive 
Den røde er jo pålitelig sikkert tidlig for den testenSpent på om det er babystrek eller skyggestrekTok to ebaytester i dag som ikke var positive
![]()
![]()
Den røde er 25 miu/l, den blå er 10 miu/l. Den jeg tok i går er også 10 miu/l. Skal innom apoteket etterpå for å kjøpe den samme testen som jeg tok i går, se om det er noe forandringDen røde er jo pålitelig sikkert tidlig for den testen![]()

Helt klart gravid. Håper streken blir enda sterkere!!Tok en cb early nå i kveld..
herlighet!! Jeg tror jeg kan si jeg er gravid nå!! Eller? Tok bildet etter bare 2 min!
Ser ingenting dessverreTydehjelp!
Er denne pos eller neg?
Og hva betyr den vannrette streken på bilde 2?
Skal ikke være et kryss for positiv test på denne. Bare enten 1 strek eller ingen strek
Denne ser kjempelovendes ut!10 eller 11DPO![]()
Ser ingentingSer vi noe her?
Litt usikker på ikm, da jeg nettopp har slutta på pilla. CD29/30 og null tegn til TR
Ser den tydelig, krysser fingrene!Hva tror vi? Vet at denne er kjent for å ha skygge, men streken kom opp med en gang, og forble uforandret.
Mange av disse billigtestene trenger dessverre litt mer for å slå ut er min erfaringSpent på om det er babystrek eller skyggestrekTok to ebaytester i dag som ikke var positive
![]()
![]()
Haha, det er ikke så lett å styre de følelsene der. Jeg ønsker meg egentlig én til, men samboer vil ikke ha flere, og jeg må ærlig innrømme at det tidvis kjennes ut som nok med to (særlig sånn omtrent ved middagstider, rett etter jobb og barnehageJeg har spiral, og hadde i helga masse symptomer på graviditet. Men testene har vært negative, prøver også å overbevise meg om at det var bra at det var falsk alarm. Har to tette gutter, minste 1 år nettopp. Men ble liiitt skuffet likevel![]()
Krysser og håper det blir strekDen røde er 25 miu/l, den blå er 10 miu/l. Den jeg tok i går er også 10 miu/l. Skal innom apoteket etterpå for å kjøpe den samme testen som jeg tok i går, se om det er noe forandring![]()
Vi skal ha en til, jeg kunne nok tenkt meg enda fler. Men mannen har 2 barn i tillegg til våre 2, så da begynner det å bli mange. Det er også hett her hjemme rundt middagstiderHaha, det er ikke så lett å styre de følelsene der. Jeg ønsker meg egentlig én til, men samboer vil ikke ha flere, og jeg må ærlig innrømme at det tidvis kjennes ut som nok med to (særlig sånn omtrent ved middagstider, rett etter jobb og barnehage) Allikevel kjente jeg litt på skuffelsen da neste test var blendahvit.

Denne ser kjempelovendes ut!
Håper det stemmerMange av disse billigtestene trenger dessverre litt mer for å slå ut er min erfaring
Tusen takkKrysser og håper det blir strek![]()
Hvordan går det med deg forresten? Fortsatt strek på testene dine?Jeg har ikkje testa enda men kjenner på kroppen at det ikkje har godt rette vegen.Håper det stemmer
Tusen takkHvordan går det med deg forresten? Fortsatt strek på testene dine?
ÅåhJeg har ikkje testa enda men kjenner på kroppen at det ikkje har godt rette vegen.
Var ikke babystrek på den forrige testen tydeligvis. Her er den ene tatt på morgenurin og en på urin fra nå(får dessverre ikke snudd bildet)
![]()
JaEr det vitus sin lloyds pharmacy test?
Den fikk jeg skyggestreker på, alle testene :/