Nukis
Forumet er livet
Februarhjertene2017
Marsboerne2017
August 2018
Marsboerne 2023
Aprilspirene 2023
Julemiraklene 2025
Skimter en skygge. Håper med degTjæææ..... ser dårlig ut. Har en cb early jeg sparer til i morgen tidlig.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Skimter en skygge. Håper med degTjæææ..... ser dårlig ut. Har en cb early jeg sparer til i morgen tidlig.
Æsj kanskje i morgonVar ikke babystrek på den forrige testen tydeligvis. Her er den ene tatt på morgenurin og en på urin fra nå(får dessverre ikke snudd bildet)
![]()
Krysser krysserTjæææ..... ser dårlig ut. Har en cb early jeg sparer til i morgen tidlig.
Skygge her, men det hadde du vel på forrige test også? Eller tar eg feil?Vis vedlegget 305098
Ingen framgang. Ja ja ny pp da.
De er nok ikke de beste testene uansett. Jeg tok min siste av de i dag. Synes ikke streken er veldig mye sterkere til å være 13 DPO i dag (se bilde (nederste test). Misforstå meg rett, den er sterkere, men ikke så mye man skulle tro når cb digital har vist gravid samme dag!Var ikke babystrek på den forrige testen tydeligvis. Her er den ene tatt på morgenurin og en på urin fra nå(får dessverre ikke snudd bildet)
![]()
Stemmer men litt antydning til rosa sist så ikkje håp lenger.Skygge her, men det hadde du vel på forrige test også? Eller tar eg feil?
Her er jeg optimistDe er nok ikke de beste testene uansett. Jeg tok min siste av de i dag. Synes ikke streken er veldig mye sterkere til å være 13 DPO i dag (se bilde (nederste test). Misforstå meg rett, den er sterkere, men ikke så mye man skumle tro når cb digital har vist gravid.
Jeg er også det på Tulips vegne! Jeg håper hun kommer etter til oss i April-gruppa!Her er jeg optimist
Jeg synes jeg ser noe på cb-testene dine!!Øverst i går, nederst i dag. Tror ikke det er noe her gitt.
Tok en fra rfsu også, og kan skimte noe, men njæææ...
Jada, «noe» er det, men ikke «noe» det blir noe av tror jeg. Men men, det er helt greit. Testet egentlig siden heksa ikke har kommet på besøk på en stund.Jeg synes jeg ser noe på cb-testene dine!!
For meg ser det ut som svake streker altså. Legger ved bilde av min 9 DPO.Jada, «noe» er det, men ikke «noe» det blir noe av tror jeg. Men men, det er helt greit. Testet egentlig siden heksa ikke har kommet på besøk på en stund.
Se der ja. Jeg får teste igjen om et par dager hvis ikke heksa skulle dukke opp.For meg ser det ut som svake streker altså. Legger ved bilde av min 9 DPO.
Det må du gjøre! Spennende!Se der ja. Jeg får teste igjen om et par dager hvis ikke heksa skulle dukke opp.
Synest jeg skimter noe på den røde testenØverst i går, nederst i dag. Tror ikke det er noe her gitt.
Tok en fra rfsu også, og kan skimte noe, men njæææ...
Skimter noeFor meg ser det ut som svake streker altså. Legger ved bilde av min 9 DPO.
Skimter noe
Får håpe det blir noeSkimter noe