Viprøver79
Glad i forumet
Ja, det er «noe» der også, men ikke nok «noe»Synest jeg skimter noe på den røde testen![]()

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja, det er «noe» der også, men ikke nok «noe»Synest jeg skimter noe på den røde testen![]()

Håper den blir sterkare i morgonJa, det er «noe» der også, men ikke nok «noe»![]()
Ser dessverre ingentingBare jeg som stirrer og stirrer til jeg innbiller meg at det er strek etter å testa? Blir gal av meg selvSyklusdag 31 men ikke noe tegn til TR og negativ test.
![]()
Ser ingen tingBare jeg som stirrer og stirrer til jeg innbiller meg at det er strek etter å testa? Blir gal av meg selvSyklusdag 31 men ikke noe tegn til TR og negativ test.
![]()
Særlig jeg klarer å vente når jeg har tester i hus vel...Håper den blir sterkare i morgon![]()
Skimter noe. Virker litt sterkereSærlig jeg klarer å vente når jeg har tester i hus vel...
Oi, denne ser man jo klart og tydeligVis vedlegget 305184
Holdt meg i 4 timer og slik vart den på 10 min

Håper den holder løpet utOi, denne ser man jo klart og tydelig![]()
Oi!Vis vedlegget 305184
Kjempebra!Da er det noe på gang igjen, krysser alt alt alt for degVis vedlegget 305184
Denne ser positiv ut for meg. Håper bare den blir sterkere nå!Vis vedlegget 305184
Det vil jeg vente til 13 dpoKrysser alt
Blir det digital?
Håper det holder seg noOi!Kjempebra!
Håper det holder løpet utDa er det noe på gang igjen, krysser alt alt alt for deg![]()
Hvor mange dpo er du nå?Det vil jeg vente til 13 dpo
BARRE 9 dpoHvor mange dpo er du nå?
Spennende lusemus!! Heier fortsatt på deg!!BARRE 9 dpo