GratulererDenne er positiv ikke sant?![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
GratulererDenne er positiv ikke sant?![]()
Ser jo lovende utNoen snille damer der ute som kan hjelpe meg litt med disse testene?
Babyplanstaven og strimmeltesten var utgått på dato, men ikke de to Lloyd-testene. Har noen erfaring med sistnevnte?
Kan ikke begripe om jeg skulle klare å bli gravid selv nå, med laang prøvetid og flere prøverørsforsøk før jeg ble gravid tidligere, og vi ikke engang prøver nå.
Men her ryker altså test for test i skapet (en gang testetøs, alltid testetøs)
Såå, noen her som kan hjelpe meg?..

BABYNoen snille damer der ute som kan hjelpe meg litt med disse testene?
Babyplanstaven og strimmeltesten var utgått på dato, men ikke de to Lloyd-testene. Har noen erfaring med sistnevnte?
Kan ikke begripe om jeg skulle klare å bli gravid selv nå, med laang prøvetid og flere prøverørsforsøk før jeg ble gravid tidligere, og vi ikke engang prøver nå.

Brukte en test som hadde ligget i bilen i solsteiken (digital) i fjor sommer (sikkert over 40 grader der inne) og den viste rett resultatNoen snille damer der ute som kan hjelpe meg litt med disse testene?
Ser på det redigerte bilder, men ikke på det andreHva tenker dere? 15 dpo. Ikm igår. Vet når jeg hadde el så er sikker. Legger ved to bilder første er justert for å fremheve og den siste er uten justeringer.
Vis vedlegget 303476 Vis vedlegget 303477
Ser strek på den ein men ikkje orginalen.Hva tenker dere? 15 dpo. Ikm igår. Vet når jeg hadde el så er sikker. Legger ved to bilder første er justert for å fremheve og den siste er uten justeringer.
Vis vedlegget 303476 Vis vedlegget 303477
Skimta på den øverste. Kjenner ikkje til dei testane. Håper håperTok nye nå men streken forsvant etter 15 min![]()
vet ikke hva det vil si
Vis vedlegget 303488 Vis vedlegget 303489
Her er det strek13 dpo og ikm i dag. Er det en liten svak strek, eller innbiller jeg meg det?
Skimter strek men har ingen erfaring på dei. Håper det er ekte strekNoen som har erfaring med Make Sure sine tester? Gir de ofte skyggestreker? Usikker dpo.
Skimter noe13 dpo og ikm i dag. Er det en liten svak strek, eller innbiller jeg meg det?
Ser strekNoen som har erfaring med Make Sure sine tester? Gir de ofte skyggestreker? Usikker dpo.
Ser er svak strek13 dpo og ikm i dag. Er det en liten svak strek, eller innbiller jeg meg det?
Skimter noe derBare en skygge i dag ogsåVenter på tr og ny pp
![]()
Bare en skygge i dag ogsåVenter på tr og ny pp
![]()