Oss testetøser imellom

Trenger litt tydehjelp. er det dette som er en skyggestrek? Altså negativ..Vanskelig å se streken kanskje, vil si den er mer grå enn blå. Den vises bedre når jeg redigerer til svart/hvitt/ mer kontrast.. skjønner meg ikke på noen ting, ustabil syklus og masse graviditetstegn, men negative tester. Skulle hatt mensen i dag, bare litt rosa utflod og mensmurringer men mensen kommer ikke. Testen er tatt i går ca 13dpo men vet ikke helt sikkert når jeg evt hadde eggløsning.

Vedlegg

• 85CD54B2-751A-4EE0-B802-40112D01CBF1.jpeg
    85CD54B2-751A-4EE0-B802-40112D01CBF1.jpeg
    14 KB · Visninger: 184
Trenger litt tydehjelp. er det dette som er en skyggestrek? Altså negativ..Vanskelig å se streken kanskje, vil si den er mer grå enn blå. Den vises bedre når jeg redigerer til svart/hvitt/ mer kontrast.. skjønner meg ikke på noen ting, ustabil syklus og masse graviditetstegn, men negative tester. Skulle hatt mensen i dag, bare litt rosa utflod og mensmurringer men mensen kommer ikke. Testen er tatt i går ca 13dpo men vet ikke helt sikkert når jeg evt hadde eggløsning.
Har ikke erfaring med den testen, du må bare holde håpet oppe og ta ny test i dag/morgen

Ser grå ut men håper det er starten på noe :)

Etter over en uke med tester er dagens test endelig sterkere!
Er denne positiv? Må den være sterkere?
Ikke noe slim eller EL smerter ennå...
Lagt inn aksjer idag og skal ta ny test i morgen!

Vedlegg

• 7FD58240-5C7F-4C15-A6C6-5F3B8C513618.jpeg
    7FD58240-5C7F-4C15-A6C6-5F3B8C513618.jpeg
    46,1 KB · Visninger: 111
Etter over en uke med tester er dagens test endelig sterkere!
Er denne positiv? Må den være sterkere?
Ikke noe slim eller EL smerter ennå...
Lagt inn aksjer idag og skal ta ny test i morgen!
Nærmer seg positiv. Test streken skal være like sterk eller sterkere enn kontroll streken.

Back
Topp