lusemus 71
Forumet er livet
Skimter noe svakt langt bak i derSlenger inn her ogsåvanlig rfsu-skygge, ikke sant?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Skimter noe svakt langt bak i derSlenger inn her ogsåvanlig rfsu-skygge, ikke sant?
Ville bare kjørt på og tatt en testHei folkens bare ett spørsmål.
Jeg har tatt noen g tester fra clearblue sånne monitor tester. Men siden jeg ikke fikk satt opp ny syklus så får jeg ikke noe ut av å sette dem inn i maskinen heller. Men alle g- testene jeg har tatt har det vært 2 streker på. Å symptomer har jeg ett par av på å være gravid...
Tror jeg hadde en 25 juni så til spørsmål....
Bør jeg vente til 9- 10 juli for å se om TR kommer eller bør jeg prøve å ta en Cearblue tideligtest (10ml/u) ??
Jeg har ikke ømme pupper men jeg føler jeg går på do hele tiden å jeg er veldig opp å ned i humør.. jeg hadde noen dager med murringer i magen men tenkte ikke så mye på det da.. Men like vell han det være TR kommer tidelig eller igjen bør jeg bare ta det med ro å vente å se eller ta test i morgen?
Ringet rundt streken, bildet er så dårlig fremstilling av det.. men den er der![]()
Bare et lite obs så er det alltid en svak skygge/strek på de, den skal være tydelig blå i fargen før jeg tar de seriøst iallefallTok en tidelig test jeg synes jeg ser en liten strek men kan være ønsketenkning.
Var vanskelig å få den svake streken med på bilde.
Så da kan jeg tolke den som ikke gravid?Bare et lite obs så er det alltid en svak skygge/strek på de, den skal være tydelig blå i fargen før jeg tar de seriøst iallefall![]()
Skimter en strekTror dere det er en babystrek på vei? 10dpo så enda tidlig![]()
Ser iallefall ingen strek nå, men kan jo være for tidlig å teste. Når venter du mens?Så da kan jeg tolke den som ikke gravid?
Det var godt du sa for da kan jeg på en måte kose meg med noe godt i glasset når jeg reise på guttetur om 2 uker.

Ser ut som det er noe på gangTror dere det er en babystrek på vei? 10dpo så enda tidlig![]()
Ser jo kjempe lovendes utVis vedlegget 303060
Øverste er tatt 11dpo, og de to nederste er tatt med morgenurin i dag, 12dpo.
Hva tenker dere?
Wondfo tester fra ebay.
Har en CB digital liggende, men tror jeg venter med å brenne den av før jeg får sterkere strek.![]()
Fikk den i dag så da er det bare å prøve på nytt denne syklusenSer iallefall ingen strek nå, men kan jo være for tidlig å teste. Når venter du mens?
De ser positive ut!!Vis vedlegget 303060
Øverste er tatt 11dpo, og de to nederste er tatt med morgenurin i dag, 12dpo.
Hva tenker dere?
Wondfo tester fra ebay.
Har en CB digital liggende, men tror jeg venter med å brenne den av før jeg får sterkere strek.![]()

HURRA BABYDa satt den![]()
Litt skummelt og spennende på en og samme tid, bare vente i 12 uker nåHURRA BABY![]()