Det ser bra ut! GratulererSer dette ut som en ok stigning , selv om det er tidligtester ?![]()

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det ser bra ut! GratulererSer dette ut som en ok stigning , selv om det er tidligtester ?![]()

Ser strekVis vedlegget 296914 Blenda(?) 11 dpo.. Er ikke tidligtest da, så håpet lever fortsatt![]()
Tempen har hold seg lav dei 2 siste dagane. Har ikkje troa pga tempen.

Ser strek jegVis vedlegget 296914 Blenda(?) 11 dpo.. Er ikke tidligtest da, så håpet lever fortsatt![]()
Jeg synes det så ut som en fin stigningSer dette ut som en ok stigning , selv om det er tidligtester ?![]()
Fikk lurt meg til apoteket likevelHehejeg får ikke dratt på apoteket i dag
hvertfall ikke uten at gubben får snusen i det. Skal i konfirmasjon snart nå.

Da blir det en ny test i morgen da?Fikk lurt meg til apoteket likevel![]()

Altså, jeg har virkelig gått på en smell jeg nå. Fikk ikke sove i natt, så har testet flere ganger fordi jeg var så redd for at det var tullestrek. Men fikk kjøpt både clearblue tidlig og digital, RFSU sine og apoteket sin typeDa blir det en ny test i morgen da?jeg glemte det, har sovet to små dupper i dag
så jeg måå vente til mandag med å kjøpe, men det er egentlig helt greit siden vi har 5 av 6 barn hjemme ihelga
![]()
jeg gikk over streken (pun intended) og nå er det ingen vei tilbake
Haha, når man først begynner å teste så faller man fort ned i kaninhullet jaAltså, jeg har virkelig gått på en smell jeg nå. Fikk ikke sove i natt, så har testet flere ganger fordi jeg var så redd for at det var tullestrek. Men fikk kjøpt både clearblue tidlig og digital, RFSU sine og apoteket sin typejeg gikk over streken (pun intended) og nå er det ingen vei tilbake
Skulle vel helst ventet til mandag jeg også!!
jeg er glad vi har 5 apotek i byen slik at jeg kan bytte på hvor jeg handler

Gleder meg til å se testene dine jeg nå! Jeg har følt meg uvel i hele dag. Kjempeoppblåst, ømme pupper og veldig sliten. Håper det er gode tegn.Haha, når man først begynner å teste så faller man fort ned i kaninhullet jajeg er glad vi har 5 apotek i byen slik at jeg kan bytte på hvor jeg handler
Lurer på om jeg rett og slett skal bestille på nett nå og håpe de kommer mandag eller tirsdag![]()
Og der er 5 strimmel tester bestiltHaha, når man først begynner å teste så faller man fort ned i kaninhullet jajeg er glad vi har 5 apotek i byen slik at jeg kan bytte på hvor jeg handler
Lurer på om jeg rett og slett skal bestille på nett nå og håpe de kommer mandag eller tirsdag![]()

Blir ei spennende uke!Gleder meg til å se testene dine jeg nå! Jeg har følt meg uvel i hele dag. Kjempeoppblåst, ømme pupper og veldig sliten. Håper det er gode tegn.
jeg har en rar nummen følelse i magen innimellom og litt murring + at jeg er trøtt,men det kan være av andre grunner ogsåDet blir det. Gikk tilbake for å se på testene jeg tok i sted og det er samme type strek på den typen. Ikke den sterkeste, men så skal det godtgjøres å få en sterk strek så tidlig uansett. Satser på at symptomene tyder på graviditet for oss beggeBlir ei spennende uke!jeg har en rar nummen følelse i magen innimellom og litt murring + at jeg er trøtt,men det kan være av andre grunner også
![]()

Vis vedlegget 296891 Dere testevenninner, i de siste dagene har graviditetstestene mine oppført seg litt annerledes enn før. Jeg hadde kanskje positiv el-test for 13 dager siden (den var helt på grensen), og de siste 3 dagene har graviditetstestene oppført seg sånn her:
Jeg tar testen, og mens urinen sprer seg er det en svak teststrek som kommer til syne før kontrollstreken. Denne forsvinner før det er farge på hele testvinduet. Kontrollstreken fortsetter å være like sterk. (Jeg ser på mens det brer seg)
Slik har ikke desse testene oppført seg før.. Har noen andre opplevd lignende?
Må være defekt?Testene er sååå rare. Tok en ny test nå, den så slik ut, før teststreken forsvinner..? sannsynligvis 13 dpo.. jeg har tatt mange av denne testen før, har aldri oppført seg sånn..
Er det mulig at det er kommet urin høyere opp på testen enn merket for «Max» streken?Testene er sååå rare. Tok en ny test nå, den så slik ut, før teststreken forsvinner..? sannsynligvis 13 dpo.. jeg har tatt mange av denne testen før, har aldri oppført seg sånn..
Jeg frykter det, men håper det bare er «tidlig»Må være defekt?![]()

Hvordan ser testene ut nå da?Testene er sååå rare. Tok en ny test nå, den så slik ut, før teststreken forsvinner..? sannsynligvis 13 dpo.. jeg har tatt mange av denne testen før, har aldri oppført seg sånn..