Oss testetøser imellom

C087A05A-7DB3-4AA4-8C65-0AE1B2C7E4E4.jpeg
Blenda(?) 11 dpo.. Er ikke tidligtest da, så håpet lever fortsatt :bounce

Da blir det en ny test i morgen da?:D jeg glemte det, har sovet to små dupper i dag:oops: så jeg måå vente til mandag med å kjøpe, men det er egentlig helt greit siden vi har 5 av 6 barn hjemme ihelga:hilarious:
Altså, jeg har virkelig gått på en smell jeg nå. Fikk ikke sove i natt, så har testet flere ganger fordi jeg var så redd for at det var tullestrek. Men fikk kjøpt både clearblue tidlig og digital, RFSU sine og apoteket sin type:hilarious:jeg gikk over streken (pun intended) og nå er det ingen vei tilbake:hilarious:

Skulle vel helst ventet til mandag jeg også!!

Altså, jeg har virkelig gått på en smell jeg nå. Fikk ikke sove i natt, så har testet flere ganger fordi jeg var så redd for at det var tullestrek. Men fikk kjøpt både clearblue tidlig og digital, RFSU sine og apoteket sin type:hilarious:jeg gikk over streken (pun intended) og nå er det ingen vei tilbake:hilarious:

Skulle vel helst ventet til mandag jeg også!!
Haha, når man først begynner å teste så faller man fort ned i kaninhullet ja:hilarious: jeg er glad vi har 5 apotek i byen slik at jeg kan bytte på hvor jeg handler:hilarious:
Lurer på om jeg rett og slett skal bestille på nett nå og håpe de kommer mandag eller tirsdag :nailbiting:

Haha, når man først begynner å teste så faller man fort ned i kaninhullet ja:hilarious: jeg er glad vi har 5 apotek i byen slik at jeg kan bytte på hvor jeg handler:hilarious:
Lurer på om jeg rett og slett skal bestille på nett nå og håpe de kommer mandag eller tirsdag :nailbiting:
Gleder meg til å se testene dine jeg nå! Jeg har følt meg uvel i hele dag. Kjempeoppblåst, ømme pupper og veldig sliten. Håper det er gode tegn.

Blir ei spennende uke! :nailbiting: jeg har en rar nummen følelse i magen innimellom og litt murring + at jeg er trøtt,men det kan være av andre grunner også:rolleyes:
Det blir det. Gikk tilbake for å se på testene jeg tok i sted og det er samme type strek på den typen. Ikke den sterkeste, men så skal det godtgjøres å få en sterk strek så tidlig uansett. Satser på at symptomene tyder på graviditet for oss begge:dummy1:

Vis vedlegget 296891 Dere testevenninner, i de siste dagene har graviditetstestene mine oppført seg litt annerledes enn før. Jeg hadde kanskje positiv el-test for 13 dager siden (den var helt på grensen), og de siste 3 dagene har graviditetstestene oppført seg sånn her:
Jeg tar testen, og mens urinen sprer seg er det en svak test208F1793-EF51-4B60-BA29-73AFFF770C0B.jpeg strek som kommer til syne før kontrollstreken. Denne forsvinner før det er farge på hele testvinduet. Kontrollstreken fortsetter å være like sterk. (Jeg ser på mens det brer seg)
Slik har ikke desse testene oppført seg før.. Har noen andre opplevd lignende?

Testene er sååå rare. Tok en ny test nå, den så slik ut, før teststreken forsvinner..? sannsynligvis 13 dpo.. jeg har tatt mange av denne testen før, har aldri oppført seg sånn..

Vedlegg

• A231E877-3382-4D31-AF4D-6390A7A349F3.jpeg
    A231E877-3382-4D31-AF4D-6390A7A349F3.jpeg
    12,3 KB · Visninger: 125
  • 7DC2C613-9319-47FD-8D9A-66B8655D51E4.jpeg
    7DC2C613-9319-47FD-8D9A-66B8655D51E4.jpeg
    18,6 KB · Visninger: 122
Testene er sååå rare. Tok en ny test nå, den så slik ut, før teststreken forsvinner..? sannsynligvis 13 dpo.. jeg har tatt mange av denne testen før, har aldri oppført seg sånn..
Er det mulig at det er kommet urin høyere opp på testen enn merket for «Max» streken?

Hvordan ser testene ut nå da?

Back
Topp