Oss testetøser imellom

20F6CA39-7B0D-4C0A-9CCA-E2CBCE514B3A.jpeg
Ser dere noe? 11 dager etter ovitrelle. Rester eller babystrek? Kan ikke vente .........

Wææ, det er strek der jo!:D Åh, nå fikk jeg lyst til å teste også,men har ingen tester liggende :banghead:
Sorryyy, jeg skulle jo holde meg!!:rolleyes:Det er en strek, men vet ikke om jeg tørr å stole på testene her. Om det er testene som viser feil eller at EL har vært tidligere... hvem vet. Men noe rart er det:hilarious:

Sorryyy, jeg skulle jo holde meg!!:rolleyes:Det er en strek, men vet ikke om jeg tørr å stole på testene her. Om det er testene som viser feil eller at EL har vært tidligere... hvem vet. Men noe rart er det:hilarious:
Jeg var sikker på at jeg gikk på en smell før deg:hilarious: får visst dra på shopping i dag:rolleyes: håper streken blir sterkere❤

Blør fortsatt friskt blod! Med murringer i rygg og mage:( skal sies at det har jeg jo hatt i over ei uke før jeg begynte å blø, men det føles ikke helt bra ut når det kommer sammen med blødninger. Men testen er jo absolutt sterkere i dag! Går det ann at testen blir sterkere selv om man har en SA?? Jeg vet at HCG blir i kroppen en stund, men kan det ØKE?
Den øverste er fra i går morges og den nederste er i dag.
Tør egentlig ikke håpe på noe, siden jeg egentlig har innstilt meg på at det ikke blir januar-baby:eek:

7c5ac1f9-9b81-4dea-b32d-0609c3f289f3-jpeg.296848
Kan tilføye om jeg kan gi noe håp til deg at jeg blødde/hadde tr i ca tre dager. Tok tester som var veldig svake før blødningen og hadde fortsatt symptomer. Så tok tester på torsdag og i dag og de ser ut til å øke. Håper testene øker for deg også og at det går den rette veien ❤️

Kan tilføye om jeg kan gi noe håp til deg at jeg blødde/hadde tr i ca tre dager. Tok tester som var veldig svake før blødningen og hadde fortsatt symptomer. Så tok tester på torsdag og i dag og de ser ut til å øke. Håper testene øker for deg også og at det går den rette veien ❤️

Flott at det ser ut til å gå bra for deg!:)
Jeg har disse mens-murringene, så jeg er veldig spent på hvordan dette kommer til å gå!:oops: Bare kjedelig å måtte gå i uvisshet:nailbiting:
Takk, det håper jeg også:):love017

Noen som har opplevd svak stigning på HCG men like vel opplevd at det har gått bra? Er så redd for at HCG har stoppet opp og evt er på vei ned. Fikk første svake svake svake strek den 26. April. Så synes det har stagnert nå. Klarer ikke så slå meg til ro med at dette skal gå bra. :bag::bag:

Vedlegg

• Screenshot_20190504-065939_Gallery.jpg
    Screenshot_20190504-065939_Gallery.jpg
    8,8 KB · Visninger: 135
Noen som har opplevd svak stigning på HCG men like vel opplevd at det har gått bra? Er så redd for at HCG har stoppet opp og evt er på vei ned. Fikk første svake svake svake strek den 26. April. Så synes det har stagnert nå. Klarer ikke så slå meg til ro med at dette skal gå bra. :bag::bag:
Da er det kun blodprøve som kan gi svar. Forstår bekymringen og noen produserer seint hcg. Krysser og håper det går bra

Jeg var sikker på at jeg gikk på en smell før deg:hilarious: får visst dra på shopping i dag:rolleyes: håper streken blir sterkere❤
Hehe:hilarious:jeg får ikke dratt på apoteket i dag:sorry:hvertfall ikke uten at gubben får snusen i det. Skal i konfirmasjon snart nå.

Da er det kun blodprøve som kan gi svar. Forstår bekymringen og noen produserer seint hcg. Krysser og håper det går bra
Tok HCG på mandag da var den 17, torsdag var den på 59. Men føler det stagnert etter dette :bag:man blir jo frustrert av mindre, og tiden går ALT for sakte. Føler også at symptomene blir borte, men mulig jeg overanalyserer alt :bag:

6A2D1770-F445-4B94-8870-8F79F52C7399.jpeg
Dere testevenninner, i de siste dagene har graviditetstestene mine oppført seg litt annerledes enn før. Jeg hadde kanskje positiv el-test for 13 dager siden (den var helt på grensen), og de siste 3 dagene har graviditetstestene oppført seg sånn her:
Jeg tar testen, og mens urinen sprer seg er det en svak teststrek som kommer til syne før kontrollstreken. Denne forsvinner før det er farge på hele testvinduet. Kontrollstreken fortsetter å være like sterk. (Jeg ser på mens det brer seg)
Slik har ikke desse testene oppført seg før.. Har noen andre opplevd lignende?

Back
Topp