Det er ein del som blør under svangerskapet så det kan være deg no. Ser kjempe fremgang på testen.
Ja, er vel ikke noe annet å gjøre enn å vente og se om det fortsetter å stige eller om det går dårlig

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det er ein del som blør under svangerskapet så det kan være deg no. Ser kjempe fremgang på testen.

Sorryyy, jeg skulle jo holde meg!!Wææ, det er strek der jo!Åh, nå fikk jeg lyst til å teste også,men har ingen tester liggende
![]()

Da får vi bare vente å seSer at det er dei berømte testane. Men jeg tenker som så du er ung og da sitter det bedre. Har troa![]()
Jeg var sikker på at jeg gikk på en smell før degSorryyy, jeg skulle jo holde meg!!Det er en strek, men vet ikke om jeg tørr å stole på testene her. Om det er testene som viser feil eller at EL har vært tidligere... hvem vet. Men noe rart er det
![]()
får visst dra på shopping i dagKan tilføye om jeg kan gi noe håp til deg at jeg blødde/hadde tr i ca tre dager. Tok tester som var veldig svake før blødningen og hadde fortsatt symptomer. Så tok tester på torsdag og i dag og de ser ut til å øke. Håper testene øker for deg også og at det går den rette veienBlør fortsatt friskt blod! Med murringer i rygg og mageskal sies at det har jeg jo hatt i over ei uke før jeg begynte å blø, men det føles ikke helt bra ut når det kommer sammen med blødninger. Men testen er jo absolutt sterkere i dag! Går det ann at testen blir sterkere selv om man har en SA?? Jeg vet at HCG blir i kroppen en stund, men kan det ØKE?
Den øverste er fra i går morges og den nederste er i dag.
Tør egentlig ikke håpe på noe, siden jeg egentlig har innstilt meg på at det ikke blir januar-baby
![]()
Kan tilføye om jeg kan gi noe håp til deg at jeg blødde/hadde tr i ca tre dager. Tok tester som var veldig svake før blødningen og hadde fortsatt symptomer. Så tok tester på torsdag og i dag og de ser ut til å øke. Håper testene øker for deg også og at det går den rette veien![]()

Skimter noe håper den blir sterkere i morgon. Det er sikkert ut av kroppen kommen og det er rett hcg som er på gangVis vedlegget 296853Ser dere noe? 11 dager etter ovitrelle. Rester eller babystrek? Kan ikke vente .........

Da er det kun blodprøve som kan gi svar. Forstår bekymringen og noen produserer seint hcg. Krysser og håper det går braNoen som har opplevd svak stigning på HCG men like vel opplevd at det har gått bra? Er så redd for at HCG har stoppet opp og evt er på vei ned. Fikk første svake svake svake strek den 26. April. Så synes det har stagnert nå. Klarer ikke så slå meg til ro med at dette skal gå bra.![]()
HeheJeg var sikker på at jeg gikk på en smell før degfår visst dra på shopping i dag
håper streken blir sterkere❤
jeg får ikke dratt på apoteket i dag
hvertfall ikke uten at gubben får snusen i det. Skal i konfirmasjon snart nå.Det er jo strek der!!Vis vedlegget 296884
3 min
Vis vedlegget 296885
5 min
Vis vedlegget 296886
7 min
Vis vedlegget 296887
10 min
9 dpo går det ? Tempen er ikkje med meg.
klar og tydelig.Tempen har hold seg lav dei 2 siste dagane. Har ikkje troa pga tempen.Det er jo strek der!!klar og tydelig.
Det ser veldig lovende ut i mine øyne!Vis vedlegget 296884
3 min
Vis vedlegget 296885
5 min
Vis vedlegget 296886
7 min
Vis vedlegget 296887
10 min
9 dpo går det ? Tempen er ikkje med meg.
Testen min så slik ut ca 12 dpo, men går ikke på ovitrelle slik som deg. Men det positive var at testene ble sterkere.Vis vedlegget 296853Ser dere noe? 11 dager etter ovitrelle. Rester eller babystrek? Kan ikke vente .........
Tok HCG på mandag da var den 17, torsdag var den på 59. Men føler det stagnert etter detteDa er det kun blodprøve som kan gi svar. Forstår bekymringen og noen produserer seint hcg. Krysser og håper det går bra
man blir jo frustrert av mindre, og tiden går ALT for sakte. Føler også at symptomene blir borte, men mulig jeg overanalyserer alt 
Håper men er jo redd den som lusker rundt meg KJ...Det ser veldig lovende ut i mine øyne!
Mine tester var mye svakere fra 11 dpo- 13 dpo og du er jo enda tidligere. Vet ikke om temping alltid har så mye å si, ikke for min del ihvertfall. Håper for deg!![]()
Har du tatt CB Ukes ?Tok HCG på mandag da var den 17, torsdag var den på 59. Men føler det stagnert etter detteman blir jo frustrert av mindre, og tiden går ALT for sakte. Føler også at symptomene blir borte, men mulig jeg overanalyserer alt
![]()