Oss testetøser imellom

Endelig :Heartred

Vedlegg

• B7D4CFBC-4BF7-49E1-AE15-38767B44360B.jpeg
    B7D4CFBC-4BF7-49E1-AE15-38767B44360B.jpeg
    21,9 KB · Visninger: 138
Tok en test i dag på ettermiddagen, har tatt 3 dager før, men de har vært helt blanke uansett hvor hardt jeg har sett etter. Den idag kom det en SVAK SVAK strek på innen tiden. Er på dag 28, og pleier å ha en syklus på ca. 34 dager. Så nå må man bare krysse fingra på at det er babystrek og ikke skyggestrek

Vedlegg

• Screenshot_20190426-180201_Gallery.jpg
    Screenshot_20190426-180201_Gallery.jpg
    13,3 KB · Visninger: 144
Tok en test i dag på ettermiddagen, har tatt 3 dager før, men de har vært helt blanke uansett hvor hardt jeg har sett etter. Den idag kom det en SVAK SVAK strek på innen tiden. Er på dag 28, og pleier å ha en syklus på ca. 34 dager. Så nå må man bare krysse fingra på at det er babystrek og ikke skyggestrek
Sånn så også min ut i går, 3 dager før ikm. Håper den stiger for deg. Har du kun tatt babyplan-tester?

Hva mener du? 10 dpo er enda veldig tidlig :) Og rfsu har ikke det beste ryktet. MA? Missed abortion? Det er når fosteret dør og kroppen ikke merker det og man fortsetter "å være gravid". Jeg hadde en MA i uke 10 der det hadde slutta å utvikla seg i ca uke 5, og da hadde jeg sterke streker. Så tror ikke det er det som skjer her.
Er det kjemisk du tenker på? :)
Det kan være. Men de strekene på det forrige bildet så jeg helt ærlig ikke noe spesielt med farge på og hadde ikke tydet som positive enda.
Men 10dpo er enda kjempetidlig! Fortsatt håp for to streker :Heartred

Hei! Ja, beklager, det var kjemisk jeg tenkte på. Så vidt jeg har forstått det er positiv test positiv test. Graviditetstestene skal ikke måle hvor mye HCG det er, men hvorvidt det finnes, og derfor er de positive så lenge det er farge på streken. Det var det hos meg, selv om det var tidlig og den var svak. Men siden jeg i dag ikke fikk strek i det hele tatt lurer jeg på om spiren har falt av karusellen... Noen med erfaringer rundt dette? Jeg tenker å teste om fire dager, IKM, men er generelt nysgjerrig. Er det mulig at de '''faller av' og fester seg et annet sted?
Haha, alt man lurer på. Var merkelig nok ikke lett å google.

DD9BD833-60DE-4061-9A62-2A29A9684360.jpeg
Ja:love7 Jeg kan ikke tro det! Det er 3 måneder siden vi mistet lillebror i uke 22, så det er vanskelig å tro at det skal gå bra denne gangen:sorry: Veldig glad og ganske redd nå.

Kan være begynnelse på noe :)

Back
Topp