Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ser bra utJeg hadde kun normal sin pinne test og en liten test fra utlandet igjen, men jeg stoler lite på de.. ser ikke ut som at dette går bra
Nederste og øverste testen er fra i dag, de andre er fra i går. Er 11 dpo i dag.
Jeg ser noe svakt håper det er begynnelse på noeKan dere se noe stigning?
De øverste er fra i går og den nederste fra i dag 12 dpo.
BABYTok en clearblue nå, og den er veldig positiv
Streken kom fram etter ca 20 sekunder og er blå! Da er det vel ingen tvil?

Gratulerer!Endelig![]()
HURRA GARANTERT BABY![]()
Testet i dag tidlig, to negative RSTU (fra ulike pakker). Er nå 10 DPO. MA?
Men jeg hadde positiv både 8 og 9 DPO, negativ 10 DPO. Har også fått mensmerter.Rfsu sine er lite følsomme, har jeg hørt. Min første svaaaake positive var på 11 dpo, men vet ikke hvordan det kommer til å gå ennå. 10 dpo er tidlig!
Sånn så også min ut i går, 3 dager før ikm. Håper den stiger for deg. Har du kun tatt babyplan-tester?Tok en test i dag på ettermiddagen, har tatt 3 dager før, men de har vært helt blanke uansett hvor hardt jeg har sett etter. Den idag kom det en SVAK SVAK strek på innen tiden. Er på dag 28, og pleier å ha en syklus på ca. 34 dager. Så nå må man bare krysse fingra på at det er babystrek og ikke skyggestrek
Hva mener du? 10 dpo er enda veldig tidligOg rfsu har ikke det beste ryktet. MA? Missed abortion? Det er når fosteret dør og kroppen ikke merker det og man fortsetter "å være gravid". Jeg hadde en MA i uke 10 der det hadde slutta å utvikla seg i ca uke 5, og da hadde jeg sterke streker. Så tror ikke det er det som skjer her.
Er det kjemisk du tenker på?
Det kan være. Men de strekene på det forrige bildet så jeg helt ærlig ikke noe spesielt med farge på og hadde ikke tydet som positive enda.
Men 10dpo er enda kjempetidlig! Fortsatt håp for to streker![]()
JaSånn så også min ut i går, 3 dager før ikm. Håper den stiger for deg. Har du kun tatt babyplan-tester?
Vis vedlegget 296170
JaJeg kan ikke tro det! Det er 3 måneder siden vi mistet lillebror i uke 22, så det er vanskelig å tro at det skal gå bra denne gangen
Veldig glad og ganske redd nå.

Gratulerer så myyeVis vedlegget 296170
JaJeg kan ikke tro det! Det er 3 måneder siden vi mistet lillebror i uke 22, så det er vanskelig å tro at det skal gå bra denne gangen
Skjønner godt at er redd
Krysser fingra for at det blir terminspire på oss begge !Kan være begynnelse på noeTok en test i dag på ettermiddagen, har tatt 3 dager før, men de har vært helt blanke uansett hvor hardt jeg har sett etter. Den idag kom det en SVAK SVAK strek på innen tiden. Er på dag 28, og pleier å ha en syklus på ca. 34 dager. Så nå må man bare krysse fingra på at det er babystrek og ikke skyggestrek
Så koseliVis vedlegget 296170