Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Digital slår garantert ut nå ;-) gratulerer så myeVis vedlegget 295998
Litt sterkere strek i dag 13 dpo med babyplan tidligtestEr det for tidlig å forsøke på en digital i morgen? Klarer ikke helt å tro på dette enda..
Kjør på i morgen tidlig! (Eller den tiden på døgnet du tester sterkest). Legg ut bilde da....Vis vedlegget 295998
Litt sterkere strek i dag 13 dpo med babyplan tidligtestEr det for tidlig å forsøke på en digital i morgen? Klarer ikke helt å tro på dette enda..

Dagens tester 13 dpo. Syns one-step er lite sensitiv i forhold til wondfo.
Skal være obs på OneStep sine fremover skjønner jeg. Rart det skal være så store forskjeller. Men grattis uansett til deg
Skimter noeIKM i dag. Ingen tegn til tanta så langt. Murrer skikkelig i magen. Tatt test i dag, blenda...regner med tr kommer i løpet av dagen da.
Vis vedlegget 295989
Wow garantert babyVis vedlegget 295998
Skimter noe![]()
Tanta har ikke vist seg enda. Tar ny test om et par dager igjen tenker jeg. Testelageret har minket kraftig siste dagene Denne testetøsa er ferdigtesta for denne gang. Eller, jeg ble det i går men glemte å legge ut.Fikk 3+ på digital i går kveld, 5+1. Da er det bare å håpe det går helt til termin nå!
![]()

HURRA GARANTERT BABYDenne testetøsa er ferdigtesta for denne gang. Eller, jeg ble det i går men glemte å legge ut.Fikk 3+ på digital i går kveld, 5+1. Da er det bare å håpe det går helt til termin nå!
![]()

Denne testetøsa er ferdigtesta for denne gang. Eller, jeg ble det i går men glemte å legge ut.Fikk 3+ på digital i går kveld, 5+1. Da er det bare å håpe det går helt til termin nå!

Kan dere se noe stigning?
De øverste er fra i går og den nederste fra i dag 12 dpo.
Ser noe8 DPO:
Vis vedlegget 295962
Vis vedlegget 295963
9 DPO:
Vis vedlegget 295964
Hva ser dere? Sterkere 8 DPO eller 9 DPO? For svak uansett? Det må helt klart testes mer før det blir et tydelig og avklart svar, men jeg har ikke fått så mye som en skygge på tidligere tester.
Bildene måtte klippes pga størrelse og ble av den grunn noe mer utydelige.
Digital slår garantert ut herVis vedlegget 295998
Hva mener du? 10 dpo er enda veldig tidligTestet i dag tidlig, to negative RSTU (fra ulike pakker). Er nå 10 DPO. MA?

Gratulerer!!Tok en clearblue nå, og den er veldig positiv
Streken kom fram etter ca 20 sekunder og er blå! Da er det vel ingen tvil?