Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Dokumentasjon av forhåpentlig HCG-stigning:
4+2:
Vis vedlegget 295928
4+3:
Vis vedlegget 295929
Vis vedlegget 295929
Vis vedlegget 295931
Tolkninger? Fint å få en hakket mer objektiv vurdering enn min egen...
GratulererDokumentasjon av forhåpentlig HCG-stigning:
4+2:
Vis vedlegget 295928
4+3:
Vis vedlegget 295929
Vis vedlegget 295929
Vis vedlegget 295931
Tolkninger? Fint å få en hakket mer objektiv vurdering enn min egen...
Disse testene er jo bevist å ha forskjell på fargestoffet da, så kanskje ikke de beste testene å måle stigning med. Men de ser veldig flotte ut alle sammen, bedre enn mine fise strekerBle litt rotete. Kun den øverste til venstre er 4+2, de andre er samme dag, 4+3.

Hei! Jeg testet for første gang i går, 8 DPO 6 IKM?) rsfu stick. Jeg fikk en svak rosa stripe.
I dag tidlig, 9 DPO, var den litt mindre tydelig, og stripen var ikke like gjevn i fargen.
RSTU har 5 åpninger/streker til oppsuging av urin, hvor de to øverste er mørke(grønne?). I går stakk jeg hele ned i uringlasset- i dag stakk jeg av en eller annen grunn kun de tre første. Jeg kan ikke se noe på pakken ang. dette, så jeg antar hele skal nedi?
Ok, takk for nyttig svar! Jeg får teste med cb ukesindikator etter helga.Disse testene er jo bevist å ha forskjell på fargestoffet da, så kanskje ikke de beste testene å måle stigning med. Men de ser veldig flotte ut alle sammen, bedre enn mine fise streker![]()
Jeg får også ikke utslag på disse testene (er 9 DPO selv), men har fått strek på tidlig testene til RSTU, så det er håp!CD27, 9 dpo, og negativ test :/
Jeg fikk utslag i dag 10dpo, svak strekJeg får også ikke utslag på disse testene (er 9 DPO selv), men har fått strek på tidlig testene til RSTU, så det er håp!
Jeg fikk utslag i dag 10dpo, svak strek![]()
Skal se. Jeg er også i første pp
Vil du se på mine tester, noen innlegg over? Er så spent på andres mening da jeg er i første pp
Jeg ser en svak strek der og jeg ser nesten aldri sånne streker her inne... Satser på at det blir terminspirer på oss begge8 DPO:
Vis vedlegget 295962
Vis vedlegget 295963
9 DPO:
Vis vedlegget 295964
Hva ser dere? Sterkere 8 DPO eller 9 DPO? For svak uansett? Det må helt klart testes mer før det blir et tydelig og avklart svar, men jeg har ikke fått så mye som en skygge på tidligere tester.
Bildene måtte klippes pga størrelse og ble av den grunn noe mer utydelige.

Den ligner litt på min, bare at jeg er 11 dpo . Kan se lovende ut8 DPO:
Vis vedlegget 295962
Vis vedlegget 295963
9 DPO:
Vis vedlegget 295964
Hva ser dere? Sterkere 8 DPO eller 9 DPO? For svak uansett? Det må helt klart testes mer før det blir et tydelig og avklart svar, men jeg har ikke fått så mye som en skygge på tidligere tester.
Bildene måtte klippes pga størrelse og ble av den grunn noe mer utydelige.
Jeg ser en svak strek der og jeg ser nesten aldri sånne streker her inne... Satser på at det blir terminspirer på oss begge![]()
Den ligner litt på min, bare at jeg er 11 dpo . Kan se lovende ut![]()
Hva tenker dere om disse testene?
Er 11 dpo i dag. Skal ta ny i morgen for å se om den blir tydeligere.
Jeg ser kun på den blå, men som jeg alltid sier, jeg ser nesten aldri strekerHva tenker dere om disse testene?
Er 11 dpo i dag. Skal ta ny i morgen for å se om den blir tydeligere.