Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Er 14 dpo i dag, og synes det er altfor lite fremgang på testene... Bare svake positive. Er livredd for kjemiskHar ikke time før blodprøve før på tirsdag, så jeg går fra vettet.
Hva tenker dere? Noen erfaringer?

Ser antydning til strekGod morgen!
Fikk litt brunlig utflod i går, så jeg tenkte at nå kom mensen. Men i morges var det ingenting, så jeg måtte teste. Jeg kan skimte en strek, men hva ser dere?![]()
Den så veldig positiv utHei!Noen som kan hjelpe meg med denne? Er den positiv eller skyggestrek? Er en skyggestrek til høyre. Men er streken til venstre også skygge? Er 9-11 dpo eller noe der omkring.
Skimter noe svaktGod morgen!
Fikk litt brunlig utflod i går, så jeg tenkte at nå kom mensen. Men i morges var det ingenting, så jeg måtte teste. Jeg kan skimte en strek, men hva ser dere?![]()
Kjempe flott strekHei!Noen som kan hjelpe meg med denne? Er den positiv eller skyggestrek? Er en skyggestrek til høyre. Men er streken til venstre også skygge? Er 9-11 dpo eller noe der omkring.
Ikkje erfaring fra dei testane, krysser og håper det går rette vegenEr 14 dpo i dag, og synes det er altfor lite fremgang på testene... Bare svake positive. Er livredd for kjemiskHar ikke time før blodprøve før på tirsdag, så jeg går fra vettet.
Garantert BABY4+3
Vis vedlegget 295295
Vis vedlegget 295298
Testrekka, 3+4, 3+5, 4+1 og 4+3. Tatt til litt ulike tider på døgnet. Dagens ble tatt på morgenurin, og jeg tester svakere på morgenen enn utpå dagen. Men, klarte ikke å vente.Vis vedlegget 295299
Og her er 4+1 og 4+3
Vis vedlegget 295300
Hadde vært enda større forskjell om også dagens hadde blitt tatt på kvelden. Men, måtte bare!![]()

Denne ser positiv utHei!Noen som kan hjelpe meg med denne? Er den positiv eller skyggestrek? Er en skyggestrek til høyre. Men er streken til venstre også skygge? Er 9-11 dpo eller noe der omkring.
Er 14 dpo i dag, og synes det er altfor lite fremgang på testene... Bare svake positive. Er livredd for kjemiskHar ikke time før blodprøve før på tirsdag, så jeg går fra vettet.
Er tidlig-tester fra Babyplan, følsomhet på 10. Har fått utslag på A1-test med følsomhet på 25 også. Skal prøve en til sånn i morgen.Ser strekene. Og håper det går rette veien.
Tror ikke jeg har prøvd akkurat de testene. Vet du hva følsomhet de har? Om jeg skal være brutalt ærlig ser det ut som strekene jeg har pleid å få ved kjemiskMen jeg håper det er annerledes for deg!
Klarer å innbille meg strek igjen, men alt var jo blenda i dag ellers, lol. Streke synet altså... Blå test er EL test.

Ser noe på første bildetKlarer å innbille meg strek igjen, men alt var jo blenda i dag ellers, lol. Streke synet altså... Blå test er EL test.
Synes jeg ser en strek. Min erfaring med wondfo er at de kan få skyggestrek eller evaporasjons strek etter tiden, men da uten farge, ellers har jeg aldri fått skyggestrek innenfor tidsfristen på dem.Syns jeg ser strek igjen på wondfo på første morgen urin, men kom etter tiden. Noen som har erfaring med de? Er det ofte skygge på disse?
Syns jeg ser strek igjen på wondfo på første morgen urin, men kom etter tiden. Noen som har erfaring med de? Er det ofte skygge på disse?