Ser godt at det er en strek der. Krysser fingrene for at det er babystrek.
Det samme til deg. Krysser alt jeg har for deg også.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ser godt at det er en strek der. Krysser fingrene for at det er babystrek.
Kan man regne dette som positiv g-test? Tørr ikke ta en digital helt enda (dyrt), men kanskje om noen dager.
Kanskje det er lettere å se bildene når de ligger sånn? Ikke vet jeg.![]()
Nei, kommer nok![]()
Nei, streken skal være like sterk eller sterkere![]()

Trenger ikke å være av betydningDenne tok jeg nå. Betyr det kanskje at det har vært? Siden teststripen er mye svakere i dag? El-tester er vanskelige synes jeg![]()

8/9 dpo og kun rfsu test igjen, men håper jo det er starten på noevar bare innmari kjekt å se en strek igjen
har to A1 tester liggende men usikker på om det vil komme noe på dem så tidlig.
Ja har fått slike før da og tr har komt uansett, så bare det ikke blir en kjemisk her nå, for håpet er så stort og gleden av å bli gravid igjen sniker seg på hver ppJeg opplevde a1 som mindre sensitiv, ville ventet noen dager med den. Men jeg hadde også slike tester fra RFSU, å jeg er nå mellom 4 og 5 uker på vei![]()
Ja har fått slike før da og tr har komt uansett, så bare det ikke blir en kjemisk her nå, for håpet er så stort og gleden av å bli gravid igjen sniker seg på hver pp![]()
Kor mange dpo ?Denne tok jeg nå. Betyr det kanskje at det har vært? Siden teststripen er mye svakere i dag? El-tester er vanskelige synes jeg![]()
Men jeg har ikke hatt el-slim denne mnd. Bare positiv el test..Hoppe i høyet![]()
Forhåpentligvis 0?Kor mange dpo ?
vet ikke om du ser jeg skriver EL-testKrysser og håper det som kan at det er positive svar16 dpo i dag. Fortsatt 2 dager igjen til blodprøve, og jeg prøver å ikke gå fra vettet pga alle tankene om kjemisk...
Det er jo noen som aldri har el slim ogMen jeg har ikke hatt el-slim denne mnd. Bare positiv el test..![]()
Det var CD jeg meinte. SurrerForhåpentligvis 0?vet ikke om du ser jeg skriver EL-test
![]()
CD 21, etter primolutkur for å fremprovosere eggløsning/menssyklusDet var CD jeg meinte. Surrer![]()
Kan hende du har hatt ein el hopp i natt men for å være på sikre siden ville jeg ha fult med videre el tester. Temper du ? Dersom Temp vil du få meir synlige bevis om det har vert el.CD 21, etter primolutkur for å fremprovosere eggløsning/menssyklus![]()
16 dpo i dag. Fortsatt 2 dager igjen til blodprøve, og jeg prøver å ikke gå fra vettet pga alle tankene om kjemisk...