Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg vil ikke ta fra deg håpet, men mine tester så slik ut når jeg hadde kjemisk. Jeg begynte å blø et par dager senere. Men du får jo bare vente å se ..Her er dagens A1-test, 15 dpo. Veldig svak... Mistenker mer og mer at dette er en kjemisk graviditet![]()
Synes den var sterkere her. Krysser fingrene.Her er dagens A1-test, 15 dpo. Veldig svak... Mistenker mer og mer at dette er en kjemisk graviditet![]()
Jeg hadde kjemisk i februar og da så a1-testene mine sånn ut. Begynte å blø to dager etter den siste testen der.Her er dagens A1-test, 15 dpo. Veldig svak... Mistenker mer og mer at dette er en kjemisk graviditet![]()
Hoppe i høyetPrøvd et nytt merke med eggløsningtest denne gangen. A1. Denne er vel rimelig positiv? Urinstreken er sterkere enn kontrollstreken![]()

Skimter strek jeg daKlarer å innbille meg strek igjen, men alt var jo blenda i dag ellers, lol. Streke synet altså... Blå test er EL test.
Håper det er starten på noeSyns jeg ser strek igjen på wondfo på første morgen urin, men kom etter tiden. Noen som har erfaring med de? Er det ofte skygge på disse?
Skimter den godtHer er dagens A1-test, 15 dpo. Veldig svak... Mistenker mer og mer at dette er en kjemisk graviditet![]()
Sjå der ja, la det være begynnelse på noeSyns skyggene har blitt noe tydeligere!?
Jeg serSyns skyggene har blitt noe tydeligere!?
Er denne eggløsningstesten positiv?![]()
Nei, kommer nokEr denne eggløsningstesten positiv?![]()
Ser stigning. Håper det går vegen noKan man regne dette som positiv g-test? Tørr ikke ta en digital helt enda (dyrt), men kanskje om noen dager.

14 DPO. Setter pris på om dere er ærlige. Jeg ser streken og tror du er gravidKanskje det er lettere å se bildene når de ligger sånn? Ikke vet jeg.![]()
Kanskje det er lettere å se bildene når de ligger sånn? Ikke vet jeg.![]()