Oi det var mange ukjente tester! Veldig sterk strek på babyplan, men streken er litt rar og ikke hele veien. Hvor mange dpo er du nå ?Vis vedlegget 291566
Kvifor blir testane slik ? 5 min tester
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Oi det var mange ukjente tester! Veldig sterk strek på babyplan, men streken er litt rar og ikke hele veien. Hvor mange dpo er du nå ?Vis vedlegget 291566
Ser jo kjempe bra utTok ny babyplan, pleier å ha mer konsentrert urin utover dagen. Den er sterkere. Er jo ikke mer enn 10-11dpo. Men syns det er så merkelig at jeg fikk strek på makesure allerede på torsdag?!? Jeg var jo bare 6 dpo, maks 7. Ujevn og dårlig stigning har aldri vært positivt for meg.
7 dpo og detta må være noko tull med.Oi det var mange ukjente tester! Veldig sterk strek på babyplan, men streken er litt rar og ikke hele veien. Hvor mange dpo er du nå ?
Disse testene du får er jo ÅPENBART positive..jeg forstår ingenting jeg ass?Vis vedlegget 291566
Vis vedlegget 291566
Kvifor blir testane slik ? 5 min tester[/QUOTE
De er jo posetivesynes jeg leste tidigere at du fikk positive tester på 7 dpo?
Det må være noe rart med urinen min. Kreft ? Men da burde testane være positive heile tiden. Jeg tar stikk prøver på G tester i syklusen og dei er negative.Disse testene du får er jo ÅPENBART positive..jeg forstår ingenting jeg ass?Du blir jo tydeligvis gravid?!
Har du snakket med legen din om dette?Det må være noe rart med urinen min. Kreft ? Men da burde testane være positive heile tiden. Jeg tar stikk prøver på G tester i syklusen og dei er negative.
Sa det til dei på Hauske klinikken og dei meinte det er egg som vil men ikkje gode nok egg.Har du snakket med legen din om dette?
Men hver eneste syklys?! Sa de noe om at dette er normalt?Sa det til dei på Hauske klinikken og dei meinte det er egg som vil men ikkje gode nok egg.
Stemmer. Det er rart kvar mnd men det er nok egga som ikkje vil meir, kanskje men håper det blir noe.
Nei men fikk ikkje hjelp fra Fauske klinikk viste meg barre ryggen. Spurte om jeg kunne få no hjelp på medisin fronten men nei. Da hjelper ikkje legen min heller.Har du snakket med legen din om dette?
De er vel en av de testene jeg ALDRI har fått tullestreker på!Noen som har erfaring med A1 testene? Gir de også tullestreker?
Sa ikkje noko om det. Når ein bikker 45 år vil dei helst ha deg ut døra fortast mulig. Det er det jeg har fått erfartMen hver eneste syklys?! Sa de noe om at dette er normalt?
Det er barre og krysse jeg har barre å håpe når gubben vil kun normale måten.Krysser fingrene for degKreft tror jeg nokk du kan utelukke.
Ser strek håper den er ekteNoen som har erfaring med A1 testene? Gir de også tullestreker?
Sa ikkje noko om det. Når ein bikker 45 år vil dei helst ha deg ut døra fortast mulig. Det er det jeg har fått erfart
Gir oss i august i år da trur eg løpet er kjørt. Håper det er eit under som skjer. Men men. Har lært og bygge meg ein vegg slik at eg klarer dei skuffelsen som kommer. Så har mysta troa på tester når dei blir slik. Så den testen jeg liter mest på er CB ukes.
Så vondt det må være... hvor lenge holder du på med dette tenker du? Man må jo bli litt smågal av det,og om du vet du har veldig lave odds i tillegg..![]()
Ja det skjønner jeg... har du testet noe mer idag?Gir oss i august i år da trur eg løpet er kjørt. Håper det er eit under som skjer. Men men. Har lært og bygge meg ein vegg slik at eg klarer dei skuffelsen som kommer. Så har mysta troa på tester når dei blir slik. Så den testen jeg liter mest på er CB ukes.