Oss testetøser imellom

Tok ny babyplan, pleier å ha mer konsentrert urin utover dagen. Den er sterkere. Er jo ikke mer enn 10-11dpo. Men syns det er så merkelig at jeg fikk strek på makesure allerede på torsdag?!? Jeg var jo bare 6 dpo, maks 7. Ujevn og dårlig stigning har aldri vært positivt for meg.
Ser jo kjempe bra ut :)

Noen som har erfaring med A1 testene? Gir de også tullestreker?

Vedlegg

• 747D2601-35EC-416D-81DF-246E20F67286.jpeg
    747D2601-35EC-416D-81DF-246E20F67286.jpeg
    27,7 KB · Visninger: 178
Noen som har erfaring med A1 testene? Gir de også tullestreker?
De er vel en av de testene jeg ALDRI har fått tullestreker på! :) ser en svak strek!

Sa ikkje noko om det. Når ein bikker 45 år vil dei helst ha deg ut døra fortast mulig. Det er det jeg har fått erfart
:(
Så vondt det må være... hvor lenge holder du på med dette tenker du? Man må jo bli litt smågal av det,og om du vet du har veldig lave odds i tillegg.. :(

:(
Så vondt det må være... hvor lenge holder du på med dette tenker du? Man må jo bli litt smågal av det,og om du vet du har veldig lave odds i tillegg.. :(
Gir oss i august i år da trur eg løpet er kjørt. Håper det er eit under som skjer. Men men. Har lært og bygge meg ein vegg slik at eg klarer dei skuffelsen som kommer. Så har mysta troa på tester når dei blir slik. Så den testen jeg liter mest på er CB ukes.

Gir oss i august i år da trur eg løpet er kjørt. Håper det er eit under som skjer. Men men. Har lært og bygge meg ein vegg slik at eg klarer dei skuffelsen som kommer. Så har mysta troa på tester når dei blir slik. Så den testen jeg liter mest på er CB ukes.
Ja det skjønner jeg... har du testet noe mer idag?

Back
Topp