Oss testetøser imellom

Jeg har sett på alle bildene men her ser jeg veldig godt, ser rosa ut også! Gratulerer!
Ååh, jeg er så redd for å ta i mot gratulasjoner enda..! Men tusen takk likevel :nailbiting::smiley-bounce012
Man skulle jo tro at om man ser fargestoff, så betyr det hcg, uansett om det er litt etter tiden..?
Jeg tør ikke tro helt enda; i morgen blir det ny, med et sterkt håp på sterkere strek :)

Ååh, jeg er så redd for å ta i mot gratulasjoner enda..! Men tusen takk likevel :nailbiting::smiley-bounce012
Man skulle jo tro at om man ser fargestoff, så betyr det hcg, uansett om det er litt etter tiden..?
Jeg tør ikke tro helt enda; i morgen blir det ny, med et sterkt håp på sterkere strek :)
Etter tiden vil jeg ikke stole på noen streker... Jeg fikk disse forrige pp og alle var falske..
IMG_20190201_174045_20190201175606515.jpg
Det er da 9dpo kveld, 10dpo morgen, 10 dpo kveld, 11dpo ettermiddag og den natta kom TR... Alle streken kom etter tiden, blenda før tida... :sorry:

Etter tiden vil jeg ikke stole på noen streker... Jeg fikk disse forrige pp og alle var falske..Vis vedlegget 290963 Det er da 9dpo kveld, 10dpo morgen, 10 dpo kveld, 11dpo ettermiddag og den natta kom TR... Alle streken kom etter tiden, blenda før tida... :sorry:
Greia er at jeg tror ikke den var blenda; jeg mener bestemt jeg så en svak strek.
Men stresset for å rekke bussen til jobb, og først da jeg satt i fred på bussen fikk jeg plukket den fra hverandre. Det var dugg på glasset og vanskelig å se, så jeg måtte kontrollere at jeg faktisk så noe. Så ble streken bare mer og mer tydelig. Men helt enig i at man ikke kan stole på det, derfor er jeg utrolig spent for de neste par dagene. Etter to år er håpet utrolig stort ihvertfall :angelic:
Jeg hadde IKM i dag, ingen antydning til noe som helst, og livmortappen er hard og langt oppe, samt at brystene mine er "annerledes" vonde enn når jeg venter mens. Får bare vente å se om dette er ønsketenkning eller det faktisk skjer noe :happy:

Jøss, er dette babyplan tidlig? Jeg har aldri opplevd strek..
Ikke jeg heller før jeg fikk disse 4... Fikk mensen på vanlig dag med vanlig mengde etc så var nok ikke no kjemisk heller :sorry:

Greia er at jeg tror ikke den var blenda; jeg mener bestemt jeg så en svak strek.
Men stresset for å rekke bussen til jobb, og først da jeg satt i fred på bussen fikk jeg plukket den fra hverandre. Det var dugg på glasset og vanskelig å se, så jeg måtte kontrollere at jeg faktisk så noe. Så ble streken bare mer og mer tydelig. Men helt enig i at man ikke kan stole på det, derfor er jeg utrolig spent for de neste par dagene. Etter to år er håpet utrolig stort ihvertfall :angelic:
Jeg hadde IKM i dag, ingen antydning til noe som helst, og livmortappen er hard og langt oppe, samt at brystene mine er "annerledes" vonde enn når jeg venter mens. Får bare vente å se om dette er ønsketenkning eller det faktisk skjer noe :happy:
Da håper jeg for deg!! ❤️❤️

11dpo og test fra normal. I går var den helt blank men i dag var det strek innenfor 5 min men så forsvant den etterpå? Skygge selv om den fra i går var helt blank? :wideyed:

Det var ikke babystrek, fikk ikke nå mer strek etter denne (selv på samme dag) og tr kom som forventet i dag. Kjedelig med håp som dette :( har brukt de testene flere mnd nå og har aldri fått noe som helst strek på de før nå. Tror jeg prøver et annet merke neste pp :)

:smiley-bounce01514 dpo og testen er klart mere rosa nå:rolleyes:

Vedlegg

• 777A1775-6DE8-4A01-A78F-A64BC6FC6941.jpeg
    777A1775-6DE8-4A01-A78F-A64BC6FC6941.jpeg
    20,4 KB · Visninger: 155
Da legger jeg bort testene selv om jeg har et par igjen!
Orker ikke bekymre med for de ukene, om de øker osv!
Bare å stole på kroppen nå! :happy:

Vedlegg

• D245C824-045E-4AC8-9C2E-6234F9C02B96.jpeg
    D245C824-045E-4AC8-9C2E-6234F9C02B96.jpeg
    14,4 KB · Visninger: 104
Back
Topp