Oss testetøser imellom

22B17194-680B-40C3-87D1-881CB3E76A8D.jpeg
Her da? Svak, men er da tydelig nok? Eller?
Den er positiv, sant?
Her da? Svak, men er da tydelig nok? Eller?
Den er positiv, sant?

Og et tydeligere!
Ser det jo sjæl, men blir helt usikker

Enda litt sterkere strek i dag, 12 dpo. Håper bare det fortsetter slik, har hatt feber på 39,5 i hele natt. Føler meg helt slått ut. I går kveld hjalp ikke Paracet på feberen heller..

Vedlegg

• C23A0729-68AE-4504-B958-C7F5F00B9D8A.jpeg
    C23A0729-68AE-4504-B958-C7F5F00B9D8A.jpeg
    25,4 KB · Visninger: 111
11dpo og test fra normal. I går var den helt blank men i dag var det strek innenfor 5 min men så forsvant den etterpå? Skygge selv om den fra i går var helt blank? :wideyed:
Ser en svak strek der hvertfall! Blir spennende å se fremover da :D

Enda litt sterkere strek i dag, 12 dpo. Håper bare det fortsetter slik, har hatt feber på 39,5 i hele natt. Føler meg helt slått ut. I går kveld hjalp ikke Paracet på feberen heller..
Gratulerer så gøy! Den der slår nok ut på en digital ? Får kanskje termin samne dag vi da? 16 november ca?

Gratulerer så gøy! Den der slår nok ut på en digital ? Får kanskje termin samne dag vi da? 16 november ca?

Gjør nok det, men jeg har ikke kjøpt digital denne gangen. Mulig jeg må kjøpe en og ta etter hvert, sånn for å se at det stiger skikkelig. Har en CB, men venter litt med den :)

Får opp termin 16. November ja, både med utgangspunkt i EL-dag og siste mens.

Hei! Jeg har bladd og bladd i denne tråden siste par ukene, og tenkt for meg selv at dette skal ikke jeg begynne med! Hvem var det som begynte allerede 6dpo? Og bestilte en masse strimler i dag? Jo, det var meg det. Såå spennende dette her, og så mange fine tester det dukker opp her inne altså! Jeg er i dag 10 dpo, med IKM på fredag (tror jeg, +- en dag)
Og nå i kveld fikk jeg denne her! Er det ofte tull med disse testene, eller hva tror dere om den? Jeg har digital i skapet, som mest sannsynlig blir svidd av i morgen tidlig!

Vedlegg

• IMG_20190304_222607.jpg
    IMG_20190304_222607.jpg
    19,9 KB · Visninger: 162
  • IMG_20190304_223048.jpg
    IMG_20190304_223048.jpg
    12,2 KB · Visninger: 164
Hei! Jeg har bladd og bladd i denne tråden siste par ukene, og tenkt for meg selv at dette skal ikke jeg begynne med! Hvem var det som begynte allerede 6dpo? Og bestilte en masse strimler i dag? Jo, det var meg det. Såå spennende dette her, og så mange fine tester det dukker opp her inne altså! Jeg er i dag 10 dpo, med IKM på fredag (tror jeg, +- en dag)
Og nå i kveld fikk jeg denne her! Er det ofte tull med disse testene, eller hva tror dere om den? Jeg har digital i skapet, som mest sannsynlig blir svidd av i morgen tidlig!

Jeg ser strek!! Så gøy /) gratulerer

Ser strek, har kun fått skygge på disse når testen har blitt liggende noen timer. Men tror jeg ville ventet litt til med en digital, bare for å ikke "kaste den bort" :-)

Back
Topp