Her da? Svak, men er da tydelig nok? Eller?
Den er positiv, sant?
Den er positiv, sant?
Og et tydeligere!
Ser det jo sjæl, men blir helt usikker
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Den er positiv, sant?
Den er positiv, sant?
Føles helt virkelighetsfjernt, er dette mine tester? Wææ må dette gå bra denne gangen! Også på første innsettet?![]()
Den er uten tvil positivHer da? Svak, men er da tydelig nok? Eller?
Den er positiv, sant?
Ser en svak strek der hvertfall! Blir spennende å se fremover da11dpo og test fra normal. I går var den helt blank men i dag var det strek innenfor 5 min men så forsvant den etterpå? Skygge selv om den fra i går var helt blank?![]()
Wow der er strekHer da? Svak, men er da tydelig nok? Eller?
Den er positiv, sant?
Wow der er strek11dpo og test fra normal. I går var den helt blank men i dag var det strek innenfor 5 min men så forsvant den etterpå? Skygge selv om den fra i går var helt blank?![]()
WowEnda litt sterkere strek i dag, 12 dpo. Håper bare det fortsetter slik, har hatt feber på 39,5 i hele natt. Føler meg helt slått ut. I går kveld hjalp ikke Paracet på feberen heller..
Føles helt virkelighetsfjernt, er dette mine tester? Wææ må dette gå bra denne gangen! Også på første innsettet?![]()

Den er positiv jaHer da? Svak, men er da tydelig nok? Eller?
Den er positiv, sant?
Hørt at testene fra normal ikke er så bra?11dpo og test fra normal. I går var den helt blank men i dag var det strek innenfor 5 min men så forsvant den etterpå? Skygge selv om den fra i går var helt blank?![]()
Gratulerer så gøy! Den der slår nok ut på en digital ? Får kanskje termin samne dag vi da? 16 november ca?Enda litt sterkere strek i dag, 12 dpo. Håper bare det fortsetter slik, har hatt feber på 39,5 i hele natt. Føler meg helt slått ut. I går kveld hjalp ikke Paracet på feberen heller..
Den er positiv, sant?
Gratulerer så gøy! Den der slår nok ut på en digital ? Får kanskje termin samne dag vi da? 16 november ca?
Den er positiv ja
Hørt at testene fra normal ikke er så bra?

Hei! Jeg har bladd og bladd i denne tråden siste par ukene, og tenkt for meg selv at dette skal ikke jeg begynne med! Hvem var det som begynte allerede 6dpo? Og bestilte en masse strimler i dag? Jo, det var meg det. Såå spennende dette her, og så mange fine tester det dukker opp her inne altså! Jeg er i dag 10 dpo, med IKM på fredag (tror jeg, +- en dag)
Og nå i kveld fikk jeg denne her! Er det ofte tull med disse testene, eller hva tror dere om den? Jeg har digital i skapet, som mest sannsynlig blir svidd av i morgen tidlig!
Jeg ser strek!! Så gøy /) gratulerer
men syns jeg har lest mye om falske streker på disse testene her? Er den for svak til at cb digital vil slå ut i morgentidlig?Jeg har aldri fått det på disse testeneNei gurimalla så gøy !men syns jeg har lest mye om falske streker på disse testene her? Er den for svak til at cb digital vil slå ut i morgentidlig?
Jeg har aldri fått det på disse testene
kommer til å drømme om digitaltester med allverdens rare utslag på 
Ser strek, har kun fått skygge på disse når testen har blitt liggende noen timer. Men tror jeg ville ventet litt til med en digital, bare for å ikke "kaste den bort"Hei! Jeg har bladd og bladd i denne tråden siste par ukene, og tenkt for meg selv at dette skal ikke jeg begynne med! Hvem var det som begynte allerede 6dpo? Og bestilte en masse strimler i dag? Jo, det var meg det. Såå spennende dette her, og så mange fine tester det dukker opp her inne altså! Jeg er i dag 10 dpo, med IKM på fredag (tror jeg, +- en dag)
Og nå i kveld fikk jeg denne her! Er det ofte tull med disse testene, eller hva tror dere om den? Jeg har digital i skapet, som mest sannsynlig blir svidd av i morgen tidlig!