Oss testetøser imellom

Wææ dette er første ivf forsøk for oss etter snart 3 år med prøving og 1 MA. Syntes bedre når den tørket Tørr ikke juble før digital slår ut. Fikk et bedre bilde nå som den har tørket.

Krysser fingrene for at dette blir en liten november/desember-skatt.
Virkelig din tur nå, etter en så lang vei ❤️

10 dpo i dag, satser på at streken blir sterkere fremover nå da. Prøver å ikke ta lykken helt på forskudd, men ble jo veldig glad når streken kom opp etter 2 minutter, selv om den aldri ble veldig sterk såklart.

Vedlegg

• 9D4904C7-DB68-40A1-A5C2-7DCF7D5729EC.jpeg
    9D4904C7-DB68-40A1-A5C2-7DCF7D5729EC.jpeg
    32 KB · Visninger: 151
10 dpo i dag, satser på at streken blir sterkere fremover nå da. Prøver å ikke ta lykken helt på forskudd, men ble jo veldig glad når streken kom opp etter 2 minutter, selv om den aldri ble veldig sterk såklart.
Jeg ser den da ligger vi helt likt faktisk! Din er litt sterkere en min.

Jeg ser den da ligger vi helt likt faktisk! Din er litt sterkere en min.

Stilig! Da krysser jeg fingrene for at de blir sterkere for oss begge!
Sist gang jeg var gravid var streken kanskje bittelitt svakere enn denne 10dpo, og det er nå en liten gutt på litt over 2 år så :D :)

Syns dette var en meget klar og fin strek jeg :D

Stilig! Da krysser jeg fingrene for at de blir sterkere for oss begge!
Sist gang jeg var gravid var streken kanskje bittelitt svakere enn denne 10dpo, og det er nå en liten gutt på litt over 2 år så :D :)
Takk, ja det får vi gjøre! Sykt spennende dette herBlir min første eventuelt. I mai er det 3 år siden jeg kastet pillene.

Er ny på EL-tester. Kan noen hjelpe meg å tolke?:) Er denne positiv? Nesten positiv?

Vedlegg

• 20190302_205832.jpg
    20190302_205832.jpg
    18,9 KB · Visninger: 121
Er ny på EL-tester. Kan noen hjelpe meg å tolke?:) Er denne positiv? Nesten positiv?
Ser ikke ut som fargen er helt ferdig å plassere seg, de er litt trege å bli "ferdige". Men vil tro den ikke er så langt unna når den var klar. Positiv i morgen kanskje :-)

Ser ikke ut som fargen er helt ferdig å plassere seg, de er litt trege å bli "ferdige". Men vil tro den ikke er så langt unna når den var klar. Positiv i morgen kanskje :)
Takk! Håper på positiv i morgen:)

Fortsatt strekDen må bli sterkere og mere rosa før jeg prøver med en digital. Bite litt sterkere en i går tro? Men ikke mye hm

Vedlegg

• 743DADE6-7E7F-494C-9345-D6122E4BCA89.jpeg
    743DADE6-7E7F-494C-9345-D6122E4BCA89.jpeg
    18,1 KB · Visninger: 139
  • E2686FC6-3CF8-442F-BD3E-7B40F9ADBF72.jpeg
    E2686FC6-3CF8-442F-BD3E-7B40F9ADBF72.jpeg
    25,5 KB · Visninger: 146
Fortsatt strekDen må bli sterkere og mere rosa før jeg prøver med en digital. Bite litt sterkere en i går tro? Men ikke mye hm

Husker sist svangerskap så var testene mine ganske identiske fra 10dpo til 11dpo, ble først sterkere ved 12 eller 13 dpo. Stigningen tar jo litt tid, er vel en fordobling annen hver dag :)

Ser veldig lovende ut spør du meg :-D

Husker sist svangerskap så var testene mine ganske identiske fra 10dpo til 11dpo, ble først sterkere ved 12 eller 13 dpo. Stigningen tar jo litt tid, er vel en fordobling annen hver dag :)
Er 11 dpo nå, så håper det stemmer ❤️

Back
Topp