Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Skimter noe langt bak i der9 dpo, noen som ser noe her?? Første prøverør forsøk Ikke testdag før neste helg egentlig
Wow ser strek11-12 dpo![]()
Ser ut som det er noe på gang jaDette er kanskje enda tydligere

Ser noeVis vedlegget 290343 Vis vedlegget 290344
Hva synes dere? Jeg føler jeg ser antydning til strek, men øynene mine har lurt meg ofte før.. så jeg trenger helst en annen som ikke har streksynJeg er evt bare 10dpo så enda litt tidlig egentlig..
GratulererDagens, klarte ikke la være å bruke den digitale, den ropte og skrek etter meg![]()
Spennende. Vet ikke helt om jeg tror på noe av det ennå - får prøve igjen om et par dager.Ser noe![]()

Gratulerer11-12 dpo![]()
Åh, den var tydelig - gratulerer11-12 dpo![]()

Takk!Gratulerer![]()
Tusen takkÅh, den var tydelig - gratulerer![]()

Det skjønner jeg godt!! Flere kjemiske her også, så var på tidlig ultralyd i uke 8Takk!Håper den sitter denne gangen. Tar ingenting for gitt etter flere MA og kjemiske.
Det skal jeg også denne gangenDet skjønner jeg godt!! Flere kjemiske her også, så var på tidlig ultralyd i uke 8![]()
Veldig betryggendeDet skal jeg også denne gangen
Wææ ser dere også en svak svak strek?

Wææ dette er første ivf forsøk for oss etter snart 3 år med prøving og 1 MA. Syntes bedre når den tørket Tørr ikke juble før digital slår ut. Fikk et bedre bilde nå som den har tørket.Ser den godt
Hvisker et forsiktig gratulerer![]()
Dette er fryseforsøk da(prøverør) satte inn blastocyst mandag denne uken. Blir 10 dpo i dag med vanlig beregningSer en strekHvilken dag tester du på ?
Dette er fryseforsøk da(prøverør) satte inn blastocyst mandag denne uken. Blir 10 dpo i dag med vanlig beregning![]()