Rosalia
Elsker forumet
Har du også vondt i magen ? Googlet at det er normalt menJa jeg vet, vi er jo likt Derfor jeg tenkte at det burde absolutt være håp<3
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Har du også vondt i magen ? Googlet at det er normalt menJa jeg vet, vi er jo likt Derfor jeg tenkte at det burde absolutt være håp<3
Har du også vondt i magen ? Googlet at det er normalt men
Det er kjempe håpFortsatt strekDen må bli sterkere og mere rosa før jeg prøver med en digital. Bite litt sterkere en i går tro? Men ikke mye hm
WowNoen som har erfaring med Make Sure testene?
Er det lurestreker på de som på Babyplan sine?
Har grei puls her nå, etter å ha fått denne..
usikker på når jeg hadde el, men det var ganske utvannet urinprøve, kun 2 timers!
Omg? Really?
Wow11 dpo i dag, og den er nå litt sterkere enn i gårMen jeg har skikkelig influensa nå, skikkelig feber og vondt over alt, har vært syk siden tirsdag, så håper ikke det vil påvirke noe.. :/
WowHoldt meg siden i morres, litt mere rosa nå Men tar ikke digital helt enda, de er så dyre å sløse bort. Wææ skjer dette? Testtøs.no
Kjempe fin strek!11 dpo i dag, og den er nå litt sterkere enn i gårMen jeg har skikkelig influensa nå, skikkelig feber og vondt over alt, har vært syk siden tirsdag, så håper ikke det vil påvirke noe.. :/

Så fin strek! Ikke erfaring fra de testene tidligere men den der vil jeg si er positivNoen som har erfaring med Make Sure testene?
usikker på når jeg hadde el, men det var ganske utvannet urinprøve, kun 2 timers!
Omg? Really?
Noen som har erfaring med Make Sure testene?
Omg? Really?

Åh så fine tester <3 gratulerer så mye.Føles helt virkelighetsfjernt, er dette mine tester? Wææ må dette gå bra denne gangen! Også på første innsettet?![]()
WOW BABYFøles helt virkelighetsfjernt, er dette mine tester? Wææ må dette gå bra denne gangen! Også på første innsettet?![]()

Her da? Svak, men er da tydelig nok? Eller?
Den er positiv, sant?