Den vil jeg si er positiv :-DDette er kanskje enda tydligere
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Den vil jeg si er positiv :-DDette er kanskje enda tydligere
Jeg er evt bare 10dpo så enda litt tidlig egentlig..Jeg ser strek!Vis vedlegget 290343 Vis vedlegget 290344
Hva synes dere? Jeg føler jeg ser antydning til strek, men øynene mine har lurt meg ofte før.. så jeg trenger helst en annen som ikke har streksynJeg er evt bare 10dpo så enda litt tidlig egentlig..

Ser strekVis vedlegget 290343 Vis vedlegget 290344
Hva synes dere? Jeg føler jeg ser antydning til strek, men øynene mine har lurt meg ofte før.. så jeg trenger helst en annen som ikke har streksynJeg er evt bare 10dpo så enda litt tidlig egentlig..

Skimter strekVis vedlegget 290343 Vis vedlegget 290344
På skjermen min så ser jeg en meget tydelig, positiv test!Vis vedlegget 290343 Vis vedlegget 290344
Kan ikke være klarere enn det!Dagens, klarte ikke la være å bruke den digitale, den ropte og skrek etter meg![]()
HURRA BABYDagens, klarte ikke la være å bruke den digitale, den ropte og skrek etter meg![]()

Gratulerer!!!!Dagens, klarte ikke la være å bruke den digitale, den ropte og skrek etter meg![]()

Ifølge terminkalkulator er det 13. November, både om jeg bruker mensdato og el datoenGratulerer!!!!
Snakk om å være synkroniserte vi altså!!
Når har du termin?

Dæven døtte skulle tro vi fikk tvillinger haha! Jeg er usikker på EL, men mensterminen blir jo som sagt 14. og kan godt tenke seg at jeg blir flyttet etterhvert ogsåIfølge terminkalkulator er det 13. November, både om jeg bruker mensdato og el datoenSå tror nok den stemmer rimelig bra. Nå krysser jeg bare fingrene for at denne sitter til termin
![]()
Hehe, utfra syklusen våre vil jeg tro du hadde el 17. FebruarDæven døtte skulle tro vi fikk tvillinger haha! Jeg er usikker på EL, men mensterminen blir jo som sagt 14. og kan godt tenke seg at jeg blir flyttet etterhvert ogsåfor et sammentreff!
Ja nå må de bare holde seg innenfor magen til termin altså!

ShitDen vil jeg si er positiv :-D
Jeg ser strek!![]()
Ser strek![]()
Skimter strek![]()
På skjermen min så ser jeg en meget tydelig, positiv test!![]()
Det skal detWoohoo! Satser på at den blir sterkere![]()
Jeg har regnet 16. selv, men kan godt tenkes det var 17. ja! Sist syklus var på bærtur også så vet ikke helt hva "normalen" er for meg, så går bare utifra standard 28 dager med EL på dag 14. inntil videreHehe, utfra syklusen våre vil jeg tro du hadde el 17. Februar![]()
Skal til legen neste fredag, og er jeg fortsatt gravid da så kommer jeg til å be om henvisning til tul pga tidligere kjemiske og sa. Han kommer sikkert til å foreslå hcg måling daJeg har regnet 16. selv, men kan godt tenkes det var 17. ja! Sist syklus var på bærtur også så vet ikke helt hva "normalen" er for meg, så går bare utifra standard 28 dager med EL på dag 14. inntil videre
Jeg kontakter jordmor om et par uker, om jeg fortsatt er gravid da, og skal bestille tidlig ultralyd pga tidligere komplikasjoner ved svangerskap, så jeg får regne ny termin etter det tenker jeg og bruker denne midlertidig fram til da![]()
Skimter kanskje noe, men litt dårlige bilder? Akkurat som om jeg har lyst til å tørke skjermen for å se bedre, men det har jeg allerede gjort9 dpo, noen som ser noe her?? Første prøverør forsøk Ikke testdag før neste helg egentlig