Oss testetøser imellom

Testen ifra i dag tidlig.. tenkte jeg kanskje skulle prøve en digital for å se om jeg får 2-3 snart.. det spørs hvor lenge jeg holder gitt!
20190206_062005.jpg

Altså dere. Tok denne for 10 min siden. Dauer. Kan nesten ikke vente til imorgen. Eneste er at ikm er om to dager og jeg har murringer slik jeg pleier. Så håper den blir sterkere. Si at det ikke bare er jeg som ser? :arghh: Da må jeg legges til behandling tror jeg. For da har det rabla for meg:wacky:
Ser noe :-) krysser fingrene for at det blir sterkere i morgen ❤️

Okei, nå vet jeg ikke helt hva jeg skal tro. Streken er ikke sterkere på babyplan. Men jeg får strek på Alle de 3 forskjellige testene. Synes strekene jeg har fått på kvelden er nye sterkere enn morgenen. Jeg tror jeg venter noen dager nå. (Hvis jeg klarer) :hilarious:Vis vedlegget 287971 Vis vedlegget 287972så da er det vel kanskje skygge da, men veldig merkelig at på alle de forskjellige testene. :dead:
Får håpe i morgon blir sterkere :)

Altså dere. Tok denne for 10 min siden. Dauer. Kan nesten ikke vente til imorgen. Eneste er at ikm er om to dager og jeg har murringer slik jeg pleier. Så håper den blir sterkere. Si at det ikke bare er jeg som ser? :arghh: Da må jeg legges til behandling tror jeg. For da har det rabla for meg:wacky:
Jopp jeg ser noe :)

20190206_215519.jpg
tok en til, den nederste. Synes den var sterkere men tok en annen test også, begge står det one step på men forskjellig pakning og test. Den var blenda! Slik som de to øverste. Vet ikke hva jeg skal tro nå. Eier jo ikke tålmodighet! :laughing002

Back
Topp