Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ser noeAltså dere. Tok denne for 10 min siden. Dauer. Kan nesten ikke vente til imorgen. Eneste er at ikm er om to dager og jeg har murringer slik jeg pleier. Så håper den blir sterkere. Si at det ikke bare er jeg som ser?Da må jeg legges til behandling tror jeg. For da har det rabla for meg
![]()
Det tror jeg du fårTesten ifra i dag tidlig.. tenkte jeg kanskje skulle prøve en digital for å se om jeg får 2-3 snart.. det spørs hvor lenge jeg holder gitt!Vis vedlegget 288032
Ser streken godtEr dette for svakt til 12 Dpo? Svak strek 10 dpo og syns kanskje denne synes litt bedre i virkeligheten, vanskelig å fange på bildet
Skimter noe, krysser og håper.Ser dere noe? Blir gal... Sikkert bare en dritt skygge....... Beklager dårlig kvalitet på bildene
Der er noeTest fra 9 eller 10DPO i dag.. synes jeg ser en strek?
Har testet siden 7DPO og har siden da liksom skimtet noe på testene uten at det var en klar strek, men nå er det vel hint av noe?![]()
Får håpe i morgon blir sterkereOkei, nå vet jeg ikke helt hva jeg skal tro. Streken er ikke sterkere på babyplan. Men jeg får strek på Alle de 3 forskjellige testene. Synes strekene jeg har fått på kvelden er nye sterkere enn morgenen. Jeg tror jeg venter noen dager nå. (Hvis jeg klarer)Vis vedlegget 287971 Vis vedlegget 287972så da er det vel kanskje skygge da, men veldig merkelig at på alle de forskjellige testene.
![]()
Skimter strekVis vedlegget 287987 Hva tror dere? Skygge? Kom mer og mer frem etterhvert som den tørket. 8dpo
Ser strek.Her er min 9dpo test![]()
WOWVis vedlegget 288001 Vis vedlegget 288002 Heihei, hva synes dere om denne? Skal ta nye i morgen, tror ikm var i dag eller i mirra, litt usikker da el dagen ikke er funnet ut av når den er. Fikk gravid på clearblue advanced fertilitets monitor. Første noengang. Første strek noen gabg.

Synest jeg skimter noeLitt bedre bilde..
Japp der er noeok, ny test... ser dere det samme som jeg gjør?![]()
Jopp jeg ser noeAltså dere. Tok denne for 10 min siden. Dauer. Kan nesten ikke vente til imorgen. Eneste er at ikm er om to dager og jeg har murringer slik jeg pleier. Så håper den blir sterkere. Si at det ikke bare er jeg som ser?Da må jeg legges til behandling tror jeg. For da har det rabla for meg
![]()
Detta er 2-3 ukersTesten ifra i dag tidlig.. tenkte jeg kanskje skulle prøve en digital for å se om jeg får 2-3 snart.. det spørs hvor lenge jeg holder gitt!Vis vedlegget 288032
Testen ifra i dag tidlig.. tenkte jeg kanskje skulle prøve en digital for å se om jeg får 2-3 snart.. det spørs hvor lenge jeg holder gitt!Vis vedlegget 288032

14dpo idagSå finehvor mange dpo? Du har sikkert sagt det før også men husker ikke
![]()

Helt likt vi da14dpo idag![]()

Ååh, termintvillinger vi da! Blir spennende å følge deg videreHelt likt vi da![]()

Ååh, termintvillinger vi da! Blir spennende å følge deg videre![]()
spennende