Er det positivt at den er bred?Ser bred ut også![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Er det positivt at den er bred?Ser bred ut også![]()
Gratulerer!!!Vis vedlegget 288001 Vis vedlegget 288002 Heihei, hva synes dere om denne? Skal ta nye i morgen, tror ikm var i dag eller i mirra, litt usikker da el dagen ikke er funnet ut av når den er. Fikk gravid på clearblue advanced fertilitets monitor. Første noengang. Første strek noen gabg.
TakkGratulerer!!!![]()
Ser bra ut! GratulererVis vedlegget 288001 Vis vedlegget 288002 Heihei, hva synes dere om denne? Skal ta nye i morgen, tror ikm var i dag eller i mirra, litt usikker da el dagen ikke er funnet ut av når den er. Fikk gravid på clearblue advanced fertilitets monitor. Første noengang. Første strek noen gabg.
Ja den skal være like bred som den andre strekenEr det positivt at den er bred?![]()
Ok, får bare håpe da!Ja den skal være like bred som den andre streken![]()
Sånn tester får jeg ofte. Det er nok et egg som har festet seg. Men mine graviditeter har endt som kjemisk. Har ikke hatt bra stigning på testene mine siden det som endte med ma i april. Hvor mange dpo? Kan være litt for tidlig enda? Håper de blir sterkereOkei, nå vet jeg ikke helt hva jeg skal tro. Streken er ikke sterkere på babyplan. Men jeg får strek på Alle de 3 forskjellige testene. Synes strekene jeg har fått på kvelden er nye sterkere enn morgenen. Jeg tror jeg venter noen dager nå. (Hvis jeg klarer)Vis vedlegget 287971 Vis vedlegget 287972så da er det vel kanskje skygge da, men veldig merkelig at på alle de forskjellige testene.
![]()
Bare 9 dpo, så det kan jo være noe som kommer. Bare at det tar litt tid for at testen blir ordentlig positiv.Sånn tester får jeg ofte. Det er nok et egg som har festet seg. Men mine graviditeter har endt som kjemisk. Har ikke hatt bra stigning på testene mine siden det som endte med ma i april. Hvor mange dpo? Kan være litt for tidlig enda? Håper de blir sterkere![]()
men begynner nesten å miste håpet
Eller om den bare rett og slett er dritt og ikke kan brukes?Har ingen erfaring med de, men det der så jo ikke helt rett ut. Kan det være at det bare har satt seg litt farge i overgangen fra oppsugingsdelen?Litt bedre bilde..
Ja, min personlige erfaring er at de brede strekene kan være «noe» på gang, oftere enn de smalere strekene som gjerne også forsvinner litt når de tørkerEr det positivt at den er bred?![]()
Ser antydning til noe øverst på testen liksom, hvis du skjønnerok, ny test... ser dere det samme som jeg gjør?![]()
Ja det er der jeg ser det ogsåSer antydning til noe øverst på testen liksom, hvis du skjønner![]()
Da må jeg legges til behandling tror jeg. For da har det rabla for meg
Er jo en svak strek der, ser ut til å kunne være starten på noeAltså dere. Tok denne for 10 min siden. Dauer. Kan nesten ikke vente til imorgen. Eneste er at ikm er om to dager og jeg har murringer slik jeg pleier. Så håper den blir sterkere. Si at det ikke bare er jeg som ser?Da må jeg legges til behandling tror jeg. For da har det rabla for meg
![]()
Jeg ser!Altså dere. Tok denne for 10 min siden. Dauer. Kan nesten ikke vente til imorgen. Eneste er at ikm er om to dager og jeg har murringer slik jeg pleier. Så håper den blir sterkere. Si at det ikke bare er jeg som ser?Da må jeg legges til behandling tror jeg. For da har det rabla for meg
![]()