B
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Tusen takk ❤ synd å lese om svakere streker.. kanskje det bare er noe med testene?Finegratulerer
![]()
Tusen takk ❤ synd å lese om svakere streker.. kanskje det bare er noe med testene?
Æsj... jeg krysser fingra læll.Jeg tror ikke det.. Tok to stk på samme urin og begge har samme svake strek.
Ser ut som det kun var cb som ikke reagerte i går. For denne reagerte i dag så da er det vel avgjort![]()
Var nok bare urinen og testene som ikke var helt enig i dag! 11dpo![]()

HURRA BABYEtt litt bedre bilde her.Vis vedlegget 287491 Vis vedlegget 287492

Ser kjempe lovendes utVar nok bare urinen og testene som ikke var helt enig i dag! 11dpo![]()
WOW BABYSer ut som det kun var cb som ikke reagerte i går. For denne reagerte i dag så da er det vel avgjort![]()

Jeg fikk det samme som deg. sterkere i går på kvelden en jeg gjorde på morningen i dag jeg også. Skal snart teste igjen så da får jeg se om den har blitt sterkere igjenHei!
Jeg har hatt svakt positive tester i noen dager, men i går 11 dpo fikk jeg endelig noen tydelige streker. Men er det noen som har opplevd eller har erfaring med å teste svakere morgenen etter positiv test? Altså utvilsomt positiv ettermiddag 11 dpo, så svake tester på morgenurin 12 dpo, og så sterkere igjen utpå ettermiddagen 12 dpo? Rart at jeg får dårligere utslag på mye mer konsentrert urin. Noen tanker?
Den øverste strimmelen er fra i morges, den nederste er fra i ettermiddag, og er like sterk som den jeg tok i går ettermiddag![]()

Hvor er du i forhold til IKM?Jeg fikk det samme som deg. sterkere i går på kvelden en jeg gjorde på morningen i dag jeg også. Skal snart teste igjen så da får jeg se om den har blitt sterkere igjen![]()
Ca 11 dpo i går og 12 dpo i dag.Hvor er du i forhold til IKM?
Vanskelig og si siden man har konsentrert urin om morgon.Hei!
Jeg har hatt svakt positive tester i noen dager, men i går 11 dpo fikk jeg endelig noen tydelige streker. Men er det noen som har opplevd eller har erfaring med å teste svakere morgenen etter positiv test? Altså utvilsomt positiv ettermiddag 11 dpo, så svake tester på morgenurin 12 dpo, og så sterkere igjen utpå ettermiddagen 12 dpo? Rart at jeg får dårligere utslag på mye mer konsentrert urin. Noen tanker?
Den øverste strimmelen er fra i morges, den nederste er fra i ettermiddag, og er like sterk som den jeg tok i går ettermiddag![]()
Hei!