Oss testetøser imellom

Her er testene fra i dag. Første er i dag, det under er fra i går.
Synes begge de to testene utenom clearblue er helt klart sterkere, clearblue er kanskje en tanke sterkere. Men dette er jo super bra, hcg stiger sikkert litt i rykk og napp. Gratulerer så mye:Heartred

Her er testene fra i dag. Første er i dag, det under er fra i går.
Fine streker! Som en annen her inne sa til meg, det et nok ikke så lett å sammenligne streker fra dag til dag, bør vel heller sammenligne tester tatt annenhver dag. Sensitivitet og fargestoff kan jo også variere fra test til test.

Synes begge de to testene utenom clearblue er helt klart sterkere, clearblue er kanskje en tanke sterkere. Men dette er jo super bra, hcg stiger sikkert litt i rykk og napp. Gratulerer så mye:Heartred

Håper det er derfor. Er litt betryggende at de to andre testene er sterkere :)

Takk ❤️

Fine streker! Som en annen her inne sa til meg, det et nok ikke så lett å sammenligne streker fra dag til dag, bør vel heller sammenligne tester tatt annenhver dag. Sensitivitet og fargestoff kan jo også variere fra test til test.

Nei helt sikkert ikke :) Får håpe jeg ser mer forskjell i morgen :)
Har du tatt noe mer test i dag? :)

Kveldens test, 13 dpo :)

Vedlegg

• 041EFF95-551D-4679-BA8E-7E3CC8D020F4.jpeg
    041EFF95-551D-4679-BA8E-7E3CC8D020F4.jpeg
    774,9 KB · Visninger: 160
Tusen takk! Fortsatt bekymret. Men det kommer jeg nok til å være i mange uker :hilarious: Har to MA og en SA bak meg, så tar ingenting for gitt. Men ser lovende ut for oss da :)

Forstår deg så godt! Har nettopp hatt en liten meltdown fordi jeg er sikker på at det skal gå gale :rolleyes: Var litt lyserosa blod i utfloden når jeg tørket meg i sted og jeg føler kvalmen har forsvunnet litt. Og det murrer veldig i magen. Er nok pga de dumme A’ene jeg har hatt.
Men håper virkelig det blir baby på oss begge i september :)

Forstår deg så godt! Har nettopp hatt en liten meltdown fordi jeg er sikker på at det skal gå gale :rolleyes: Var litt lyserosa blod i utfloden når jeg tørket meg i sted og jeg føler kvalmen har forsvunnet litt. Og det murrer veldig i magen. Er nok pga de dumme A’ene jeg har hatt.
Men håper virkelig det blir baby på oss begge i september :)
Uff, så nervepirrende! Når flytter du inn på termingruppe?

Uff, så nervepirrende! Når flytter du inn på termingruppe?

Veldig! Litt usikker. Har veldig lyst til å melde meg inn nå men syns det er litt skummelt og veldig kjedelig hvis jeg mister igjen. Men hadde vært kjekt å hatt et sted hvor man kan lufte ting og snakke om bekymringene. Du da? :)

Veldig! Litt usikker. Har veldig lyst til å melde meg inn nå men syns det er litt skummelt og veldig kjedelig hvis jeg mister igjen. Men hadde vært kjekt å hatt et sted hvor man kan lufte ting og snakke om bekymringene. Du da? :)
Tenker det samme. Men samtidig, det som skjer det skjer. Melder meg inn i morgen hvis jeg får positiv digital :D

Back
Topp