lusemus 71
Forumet er livet
BABY STREKHer er testene fra i dag. Første er i dag, det under er fra i går.

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
BABY STREKHer er testene fra i dag. Første er i dag, det under er fra i går.

Synest jeg og ser strekTror jeg har fått streksyn.
Ser strek!Tror jeg har fått streksyn.
Synes begge de to testene utenom clearblue er helt klart sterkere, clearblue er kanskje en tanke sterkere. Men dette er jo super bra, hcg stiger sikkert litt i rykk og napp. Gratulerer så myeHer er testene fra i dag. Første er i dag, det under er fra i går.

Fine streker! Som en annen her inne sa til meg, det et nok ikke så lett å sammenligne streker fra dag til dag, bør vel heller sammenligne tester tatt annenhver dag. Sensitivitet og fargestoff kan jo også variere fra test til test.Her er testene fra i dag. Første er i dag, det under er fra i går.
Synes jeg skimter noeTror jeg har fått streksyn.
Men er det ikke stor sjanse for at det ikke blir noe av det når den er så svak 4-5 dager over ikm?Synest jeg og ser strek![]()
Alt kan skje miraklerMen er det ikke stor sjanse for at det ikke blir noe av det når den er så svak 4-5 dager over ikm?![]()
En slik håper jeg på imorgen tidlig, da er jeg 5+2 ca5+2, og avslutter nå testingenVis vedlegget 284659

Synes begge de to testene utenom clearblue er helt klart sterkere, clearblue er kanskje en tanke sterkere. Men dette er jo super bra, hcg stiger sikkert litt i rykk og napp. Gratulerer så mye![]()
Fine streker! Som en annen her inne sa til meg, det et nok ikke så lett å sammenligne streker fra dag til dag, bør vel heller sammenligne tester tatt annenhver dag. Sensitivitet og fargestoff kan jo også variere fra test til test.
Har ikke tatt noen i dag, men tenkte jeg skulle ta en i kveldNei helt sikkert ikkeFår håpe jeg ser mer forskjell i morgen
Har du tatt noe mer test i dag?![]()
WowKveldens test, 13 dpo![]()
Tusen takk! Fortsatt bekymret. Men det kommer jeg nok til å være i mange ukerFine testenGratulerer
![]()
Har to MA og en SA bak meg, så tar ingenting for gitt. Men ser lovende ut for oss da Tusen takk! Fortsatt bekymret. Men det kommer jeg nok til å være i mange ukerHar to MA og en SA bak meg, så tar ingenting for gitt. Men ser lovende ut for oss da
![]()
Uff, så nervepirrende! Når flytter du inn på termingruppe?Forstår deg så godt! Har nettopp hatt en liten meltdown fordi jeg er sikker på at det skal gå galeVar litt lyserosa blod i utfloden når jeg tørket meg i sted og jeg føler kvalmen har forsvunnet litt. Og det murrer veldig i magen. Er nok pga de dumme A’ene jeg har hatt.
Men håper virkelig det blir baby på oss begge i september![]()
Uff, så nervepirrende! Når flytter du inn på termingruppe?
Tenker det samme. Men samtidig, det som skjer det skjer. Melder meg inn i morgen hvis jeg får positiv digitalVeldig! Litt usikker. Har veldig lyst til å melde meg inn nå men syns det er litt skummelt og veldig kjedelig hvis jeg mister igjen. Men hadde vært kjekt å hatt et sted hvor man kan lufte ting og snakke om bekymringene. Du da?![]()