Ser svak strek på begge![]()
Så bra
man får litt streksyn av all denne testingen Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ser svak strek på begge![]()
man får litt streksyn av all denne testingen Så braer redd det bare er jeg som ser de, at det har rablet for meg
man får litt streksyn av all denne testingen
![]()
Vis vedlegget 284563 Vis vedlegget 284562 Tok en clearblue tidlig og en vanlig nå nettopp. Ser dere noe på de? Stoler ikke helt på clearblue. Den andre jeg tok tidligere i dag var en eBay og stoler ikke helt på de heller![]()
Ser noe på begge.
Men har også hørt mye rart om disse testene. Uten at jeg har noen erfaring med de.
Kjenner følelsen, jeg er i samme båt og føler meg også litt smågalSå braer redd det bare er jeg som ser de, at det har rablet for meg
man får litt streksyn av all denne testingen
![]()
) og har den samme svake streken på alle testene, men bittelitt sterkere enn i går. Er på 11 dpo i dag, og har vanligvis lutealfase på 12 dager, så håper virkelig TR holder seg borte i morgen. Heier på oss!Vis vedlegget 284563 Vis vedlegget 284562 Tok en clearblue tidlig og en vanlig nå nettopp. Ser dere noe på de? Stoler ikke helt på clearblue. Den andre jeg tok tidligere i dag var en eBay og stoler ikke helt på de heller![]()
Kjenner følelsen, jeg er i samme båt og føler meg også litt smågalFikk kjempesvak strek i går, og i dag har jeg testet tre ganger (i know...
) og har den samme svake streken på alle testene, men bittelitt sterkere enn i går. Er på 11 dpo i dag, og har vanligvis lutealfase på 12 dager, så håper virkelig TR holder seg borte i morgen. Heier på oss!
Tusen takk!Det er jo kjempebra at den blir sterkere da! Håper!![]()
Kjenner følelsen, jeg er i samme båt og føler meg også litt smågalFikk kjempesvak strek i går, og i dag har jeg testet tre ganger (i know...
) og har den samme svake streken på alle testene, men bittelitt sterkere enn i går. Er på 11 dpo i dag, og har vanligvis lutealfase på 12 dager, så håper virkelig TR holder seg borte i morgen. Heier på oss!
JippiSer svaaak strek på begge![]()
Har brukt strimlene til babyplan, men har bare en igjen, så den spares til i morgen. Og så blir det vel å ta en digital om noen dager hvis TR ikke kommer. Har lagt ut bilde av den fra i går, her:Godt vi er flereBlir en del testing her også tror jeg. Må ta en i kveld også
Hvilken tester bruker du? Har du lagt ut bilder av dine?![]()
Synes jeg ser en svak strek på alle tre bildene. Har hørt at de testene der er skikkelig dårlige og lite sensitive, men har ingen erfaring med de selv. Jeg brukte El-testene derfra en pp, og de ble aldri helt positive, bare litt sterkere da jeg hadde EL. Krysser fingrene for deg!Noen her som har prøvd g.test stavene fra butikken Normal? Jeg tok de med meg rett etter jobb nå og testet når jeg kom hjem, så midt på dagen, men urinen var ikke utvannet for en gangs skyld.
Men så leser jeg i heftet for å være sikker på at jeg gjør det rett, og der står det at man ikke skal lese av resultatet etter 5 min, slik som med de fleste tester. Men 5 min kommer og går og testen er enda ikke ferdig med å trekke inn. Den er fortsatt rosa og tydeligvis ikke ferdig. Jeg gir den 10 min før jeg tar bilde (bilde 1) men den virker ikke ferdig enda, så jeg venter.. Og venter. Når den endelig ser ferdig ut, så ser jeg en strek (bilde 2). Men nå er jeg jo LANGT over tidsfristen og vet ikke hva jeg skal tro. Er dette vanlig? Gir de skygger ofte?
Jeg tok den fra hverandre også for å se den bedre (bilde 3) men den er ikke lett å få et klart bilde av til tross for at jeg så den lett selv i virkeligheten.. hva tror dere?
Er 9 dpo fortsatt..
Synes jeg ser en svak strek på alle tre bildene. Har hørt at de testene der er skikkelig dårlige og lite sensitive, men har ingen erfaring med de selv. Jeg brukte El-testene derfra en pp, og de ble aldri helt positive, bare litt sterkere da jeg hadde EL. Krysser fingrene for deg!
Og her er en fra i dag
Håper det!Ser streken på begge to, spesielt den som er fra i dagBlir spennende å se videre, kanskje vi kommer i samme termingruppe
![]()
Noko dritt når det blir slikBlenda idag, så var nok bare skygge![]()
Skimter noeIngen sterkere strek i dag, og litt rosa striper på papiret ved dobesøk. Så det gikk nok ikke denne gang![]()
Skimter på begge no derVis vedlegget 284563 Vis vedlegget 284562 Tok en clearblue tidlig og en vanlig nå nettopp. Ser dere noe på de? Stoler ikke helt på clearblue. Den andre jeg tok tidligere i dag var en eBay og stoler ikke helt på de heller![]()