Oss testetøser imellom

Ser noe på begge.
Men har også hørt mye rart om disse testene. Uten at jeg har noen erfaring med de.

Ja jeg også, derfor er jeg litt skeptisk. Og den jeg tok i dag tidlig er fra eBay og de er ikke alltid til å stole på heller.
Har tatt en vanlig babyplan også men litt usikker på om det er noe strek der.

Så bra :) er redd det bare er jeg som ser de, at det har rablet for meg :hilarious: man får litt streksyn av all denne testingen :rolleyes:
Kjenner følelsen, jeg er i samme båt og føler meg også litt smågal :rolleyes: Fikk kjempesvak strek i går, og i dag har jeg testet tre ganger (i know...:hilarious:) og har den samme svake streken på alle testene, men bittelitt sterkere enn i går. Er på 11 dpo i dag, og har vanligvis lutealfase på 12 dager, så håper virkelig TR holder seg borte i morgen. Heier på oss!

Kjenner følelsen, jeg er i samme båt og føler meg også litt smågal :rolleyes: Fikk kjempesvak strek i går, og i dag har jeg testet tre ganger (i know...:hilarious:) og har den samme svake streken på alle testene, men bittelitt sterkere enn i går. Er på 11 dpo i dag, og har vanligvis lutealfase på 12 dager, så håper virkelig TR holder seg borte i morgen. Heier på oss!

Det er jo kjempebra at den blir sterkere da! Håper!:rolleyes:

Godt vi er flere :p Blir en del testing her også tror jeg. Må ta en i kveld også :hilarious:

Hvilken tester bruker du? Har du lagt ut bilder av dine? :D

Godt vi er flere :p Blir en del testing her også tror jeg. Må ta en i kveld også :hilarious:

Hvilken tester bruker du? Har du lagt ut bilder av dine? :D
Har brukt strimlene til babyplan, men har bare en igjen, så den spares til i morgen. Og så blir det vel å ta en digital om noen dager hvis TR ikke kommer. Har lagt ut bilde av den fra i går, her:

Vedlegg

• 3D1646A8-51AD-4A83-9F08-E29E3E9E367B.jpeg
    3D1646A8-51AD-4A83-9F08-E29E3E9E367B.jpeg
    574,6 KB · Visninger: 150
Noen her som har prøvd g.test stavene fra butikken Normal? Jeg tok de med meg rett etter jobb nå og testet når jeg kom hjem, så midt på dagen, men urinen var ikke utvannet for en gangs skyld.
Men så leser jeg i heftet for å være sikker på at jeg gjør det rett, og der står det at man ikke skal lese av resultatet etter 5 min, slik som med de fleste tester. Men 5 min kommer og går og testen er enda ikke ferdig med å trekke inn. Den er fortsatt rosa og tydeligvis ikke ferdig. Jeg gir den 10 min før jeg tar bilde (bilde 1) men den virker ikke ferdig enda, så jeg venter.. Og venter. Når den endelig ser ferdig ut, så ser jeg en strek (bilde 2). Men nå er jeg jo LANGT over tidsfristen og vet ikke hva jeg skal tro. Er dette vanlig? Gir de skygger ofte?
Jeg tok den fra hverandre også for å se den bedre (bilde 3) men den er ikke lett å få et klart bilde av til tross for at jeg så den lett selv i virkeligheten.. hva tror dere?

Er 9 dpo fortsatt..

Vedlegg

• Screenshot_20190103-151130_Gallery.jpg
    Screenshot_20190103-151130_Gallery.jpg
    458,7 KB · Visninger: 145
  • Screenshot_20190103-151620_Gallery.jpg
    Screenshot_20190103-151620_Gallery.jpg
    496,9 KB · Visninger: 144
  • Screenshot_20190103-151705_Gallery.jpg
    Screenshot_20190103-151705_Gallery.jpg
    438,5 KB · Visninger: 146
Noen her som har prøvd g.test stavene fra butikken Normal? Jeg tok de med meg rett etter jobb nå og testet når jeg kom hjem, så midt på dagen, men urinen var ikke utvannet for en gangs skyld.
Men så leser jeg i heftet for å være sikker på at jeg gjør det rett, og der står det at man ikke skal lese av resultatet etter 5 min, slik som med de fleste tester. Men 5 min kommer og går og testen er enda ikke ferdig med å trekke inn. Den er fortsatt rosa og tydeligvis ikke ferdig. Jeg gir den 10 min før jeg tar bilde (bilde 1) men den virker ikke ferdig enda, så jeg venter.. Og venter. Når den endelig ser ferdig ut, så ser jeg en strek (bilde 2). Men nå er jeg jo LANGT over tidsfristen og vet ikke hva jeg skal tro. Er dette vanlig? Gir de skygger ofte?
Jeg tok den fra hverandre også for å se den bedre (bilde 3) men den er ikke lett å få et klart bilde av til tross for at jeg så den lett selv i virkeligheten.. hva tror dere?

Er 9 dpo fortsatt..
Synes jeg ser en svak strek på alle tre bildene. Har hørt at de testene der er skikkelig dårlige og lite sensitive, men har ingen erfaring med de selv. Jeg brukte El-testene derfra en pp, og de ble aldri helt positive, bare litt sterkere da jeg hadde EL. Krysser fingrene for deg!

Synes jeg ser en svak strek på alle tre bildene. Har hørt at de testene der er skikkelig dårlige og lite sensitive, men har ingen erfaring med de selv. Jeg brukte El-testene derfra en pp, og de ble aldri helt positive, bare litt sterkere da jeg hadde EL. Krysser fingrene for deg!

Ja de EL testene var elendige.. prøvde de denne runden før jeg fikk fra babyplan i posten i tilfelle jeg gikk glipp av noe, men det var jo knapt de giddet å reagere. G.test strimlene er så små synes jeg, ser jo ingenting uten å ha tatt et bilde man kan zoome seg inn på liksom :P Jeg tok med både de, stavene og babyplan på samme urin når jeg kom hjem nå, så jeg kan vel like gjerne legge ut de også :)

Vedlegg

• Screenshot_20190103-154112_Gallery.jpg
    Screenshot_20190103-154112_Gallery.jpg
    390,8 KB · Visninger: 104
  • Screenshot_20190103-154158_Gallery.jpg
    Screenshot_20190103-154158_Gallery.jpg
    579,3 KB · Visninger: 99
Back
Topp