Oss testetøser imellom

Takk for heiing! Jeg håper inderlig det samme. Det er forhåpentlig et godt tegn med så sterke sterker allerede 8DPO. :) Endte i kjemisk i august, men da var strekene mindre tydelige enn dette på dag 11!

Absolutt et godt tegn!! I mitt forrige svangerskap testet jeg ikke før 10 dpo om kvelden. Og det var også sterk og fin strek umiddelbart. Så vil tro jeg hadde sett den tidligere om jeg hadde testet.

Jeg har troa for deg:love7

Absolutt et godt tegn!! I mitt forrige svangerskap testet jeg ikke før 10 dpo om kvelden. Og det var også sterk og fin strek umiddelbart. Så vil tro jeg hadde sett den tidligere om jeg hadde testet.

Jeg har troa for deg:love7

Setter stor pris på heiing ❤️ Det er bare 9 dager siden overlegen ved IVF-avdelingen på riksen mente at vi skulle få det trøblete med å få barn på egenhånd pga kun én eggleder, og han var redd den andre ikke var god heller (hadde til og med eggløsning på siden uten eggleder denne mnd). Potensielt julemirakel!

Setter stor pris på heiing ❤️ Det er bare 9 dager siden overlegen ved IVF-avdelingen på riksen mente at vi skulle få det trøblete med å få barn på egenhånd pga kun én eggleder, og han var redd den andre ikke var god heller (hadde til og med eggløsning på siden uten eggleder denne mnd). Potensielt julemirakel!

Neimen Duria! Jeg har ikke vært på forum på to dager også våkner jeg til disse strekene her? GRATULERER SÅ MYE! Denne spiren skal klamre seg fast til August!:smiley-bounce015

Tok én. Ennå en. En til og nok en til! Eæææh. Hva skjer??

8DPO, ettermiddagsurin!! Alle bilder tatt ganske umiddelbart etter at testene ble dyppet. Jeg klarer ikke tro på det. Fire ulike merker (Babyplan tidlig stav, Clearblue tidlig, RFSU test ofte, Makesure tidlig).

Vis vedlegget 281901 Vis vedlegget 281902 Vis vedlegget 281903 Vis vedlegget 281904
Vis vedlegget 281919

Wow, så spennende! Dette er jo positive tester:wideyed: Håååper også på positiv test denne mnd, venter på oppstart av IVF her også

Neimen Duria! Jeg har ikke vært på forum på to dager også våkner jeg til disse strekene her? GRATULERER SÅ MYE! Denne spiren skal klamre seg fast til August!:smiley-bounce015

Jeg er like sjokket som deg :woot: Takk!
Jeg er fortsatt redd det blir kjemisk dette her, men man får bare krysse fingrene og håpe på det beste. Jeg venter nok til over helgen med å teste noe mer. :p

Rett og slett en helt nydelig fantastisk historie:love7:Heartbigred

Men er ikke det litt typisk også da?:D

Jo, alle sier jo liksom at det er så typisk. Men oddsen er jo ikke høyere likevel, så det ville jo vært helt fantastisk.
Jeg vil være så innmari takknemlig dersom dette blir noe av, for da får jeg den sensommerbabyen jeg har drømt sånn om. :smiley-ashamed005

Men jeg holder meg i prøverforumet en stund til, for jeg tror det ikke før tanta uteblir - det har aldri skjeddd før.

Bare 2 dpo, og allerede klør det i fingrene! :shifty::wtf:

Vedlegg

• IMG_20181201_173838.jpg
    IMG_20181201_173838.jpg
    224,9 KB · Visninger: 139
Jo, alle sier jo liksom at det er så typisk. Men oddsen er jo ikke høyere likevel, så det ville jo vært helt fantastisk.
Jeg vil være så innmari takknemlig dersom dette blir noe av, for da får jeg den sensommerbabyen jeg har drømt sånn om. :smiley-ashamed005

Men jeg holder meg i prøverforumet en stund til, for jeg tror det ikke før tanta uteblir - det har aldri skjeddd før.
Denne skal sitte helt til mål❤ krysser alt jeg har for deg!

Ser dere noe?? Redd jeg innbiller meg ting! 8dpo i dag :eek:
Prøvde å legge dem inn i en engelsk prøverørsgruppe på Facebook, men Facebook ødelegger kvaliteten på bildene så veldig når man laster opp :( Håper det ikke skjer her!
Det er veeldig tidlig å teste, men, jeg er nesten helt sikker på at jeg ser noe altså!

Vedlegg

• D98C319E-49CF-465A-B124-63D12DD2FAA4.jpeg
    D98C319E-49CF-465A-B124-63D12DD2FAA4.jpeg
    78,9 KB · Visninger: 191
  • F84CE3B6-0A42-49CC-8BCF-5412CD213906.jpeg
    F84CE3B6-0A42-49CC-8BCF-5412CD213906.jpeg
    101,8 KB · Visninger: 176
  • EB1F3633-306B-46F3-AC1E-89E666A90188.jpeg
    EB1F3633-306B-46F3-AC1E-89E666A90188.jpeg
    117,4 KB · Visninger: 180
Prøvde å legge dem inn i en engelsk prøverørsgruppe på Facebook, men Facebook ødelegger kvaliteten på bildene så veldig når man laster opp :( Håper det ikke skjer her!
Det er veeldig tidlig å teste, men, jeg er nesten helt sikker på at jeg ser noe altså!

Syns jeg skimter noe:nailbiting: Ååå, så spennende for deg!

Jeg klarer ikke å se noe :(

Jeg ser jeg altså :happy:

Jeg å synes jeg ser noe:)

Ser faktisk noe på alle bildene! Ta ny imorgen tidlig :D

Enda en! Etter tidsfristen ofc, men det har jo vært strek der hele tiden i mine øyne så :Heartblue Spent på morgendagen!
Har erfaring med at testene mine er sterkere på ettermiddagen så mulig jeg drøyer, å ikke tar i morgen tidlig.
Denne fra bildene ble tatt i kveld klokka 19 :)

Vedlegg

• 3A3CD672-578D-4C72-B87B-C3141F38B9BD.jpeg
    3A3CD672-578D-4C72-B87B-C3141F38B9BD.jpeg
    588,1 KB · Visninger: 179
Back
Topp