Den er jo kjempepositiv !!!3 timers urin og to dager til ikm:Vis vedlegget 282151
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Den er jo kjempepositiv !!!3 timers urin og to dager til ikm:Vis vedlegget 282151
Ikke sant? Har ikke vært så sterk førDen er jo kjempepositiv !!!![]()
Så fantastiskIkke sant? Har ikke vært så sterk før![]()
Stemmer det jaSå fantastiskdu har prøvd en stund du? Husker deg fra da jeg var veldig aktiv her
![]()
Ååå husker ikke, november gruppa? Dumt å høre med kjemiske, har hatt en sånn jeg også ... men denne gangen skal det gå bra med degStemmer det jamener vi var i samme termingruppa? men endte i kjemisk (har to kjemiske bak meg nå - så håper denne sitter)
Prøvd siden april
Hvordan går det med deg?![]()
Jeg var i aprilgruppa, så vidtÅåå husker ikke, november gruppa? Dumt å høre med kjemiske, har hatt en sånn jeg også ... men denne gangen skal det gå bra med degkjempestas!!
Med meg går det veldig bra,straks i uke 23 med en liten jente og bekymringene vil ingen ende ta selv om man er kommet så langt og kjenner mye liv dagligregner med det er normalt å ha det sånn etter det jeg gikk gjennom tidligere i år med en SA og en BO! Men alt ser bra ut med jenta vår og det er vi sååååå glade for
![]()
Ååååå haha huff. Husker ikke hva jeg gjorde igår så du må bare beklageJeg var i aprilgruppa, så vidt
Så godt å høre at alt står bra til og gratulerer med ei lita jente - så koselig!
Veldig normalt å være bekymret ja![]()

Kjenner til gravidhjernen jaÅåååå haha huff. Husker ikke hva jeg gjorde igår så du må bare beklage
Tusen takk, vi er så glade !
Var det om 2 dager du hadde IKM?

Ååå så spennende! Må innom her å følge med på deg de neste dageneKjenner til gravidhjernen ja
To apper sier ikm om to dager og en annen spm sier om 5 dager![]()
KlemzDet ble visst en kjemisk på meg denne gangen også..

Sånne fikk jeg mange av da jeg ikke var gravidVet disse testene er kjent for skyggestreker, men blir spennende dager framover likevel...
bare en skygge?
Tusen takk ❤Åååå, gratulerer![]()