Oss testetøser imellom

Stemmer det ja:) mener vi var i samme termingruppa? men endte i kjemisk (har to kjemiske bak meg nå - så håper denne sitter) :)
Prøvd siden april:)

Hvordan går det med deg?:)
Ååå husker ikke, november gruppa? Dumt å høre med kjemiske, har hatt en sånn jeg også ... men denne gangen skal det gå bra med deg :D kjempestas!!
Med meg går det veldig bra,straks i uke 23 med en liten jente og bekymringene vil ingen ende ta selv om man er kommet så langt og kjenner mye liv daglig :) regner med det er normalt å ha det sånn etter det jeg gikk gjennom tidligere i år med en SA og en BO! Men alt ser bra ut med jenta vår og det er vi sååååå glade for :)

Ååå husker ikke, november gruppa? Dumt å høre med kjemiske, har hatt en sånn jeg også ... men denne gangen skal det gå bra med deg :D kjempestas!!
Med meg går det veldig bra,straks i uke 23 med en liten jente og bekymringene vil ingen ende ta selv om man er kommet så langt og kjenner mye liv daglig :) regner med det er normalt å ha det sånn etter det jeg gikk gjennom tidligere i år med en SA og en BO! Men alt ser bra ut med jenta vår og det er vi sååååå glade for :)
Jeg var i aprilgruppa, så vidt:hilarious:
Så godt å høre at alt står bra til og gratulerer med ei lita jente - så koselig!:D
Veldig normalt å være bekymret ja:)

Jeg var i aprilgruppa, så vidt:hilarious:
Så godt å høre at alt står bra til og gratulerer med ei lita jente - så koselig!:D
Veldig normalt å være bekymret ja:)
Ååååå haha huff. Husker ikke hva jeg gjorde igår så du må bare beklage:hilarious:
Tusen takk, vi er så glade !
Var det om 2 dager du hadde IKM?

Vet disse testene er kjent for skyggestreker, men blir spennende dager framover likevel...
bare en skygge?

Vedlegg

• FFCFAB85-0156-4CCC-8907-01C36BB1B68A.jpeg
    FFCFAB85-0156-4CCC-8907-01C36BB1B68A.jpeg
    837,8 KB · Visninger: 171
Back
Topp