Oss testetøser imellom

Hva tror dere? Ikm mandag ca. EL var ca 28.10

Vedlegg

• Screenshot_20181109-151654_Gallery.jpg
    Screenshot_20181109-151654_Gallery.jpg
    360,1 KB · Visninger: 170
  • Screenshot_20181109-151529_Gallery.jpg
    Screenshot_20181109-151529_Gallery.jpg
    843,9 KB · Visninger: 180
  • Snapchat-468623781.jpg
    Snapchat-468623781.jpg
    892,4 KB · Visninger: 183
Jeg hadde tatt den el-testen som positiv @Fru.A91, ikke alltid jeg får noe sterkere enn det.

Men, jeg trenger hjelp fra dere testeglade! Jeg er glad i sorten selv og har nok uten å overdrive pløyd gjennom hundrevis, men nå er jeg ute av trening

Jeg har bestilt babyplan sine tidligstrimler, men de kom ikke fram i dag heller! Så i dag fikk jeg tatt en CB early detection fra apoteket. Jeg syntes å skimte en skyggestrek, så jeg fikk kjøpt en RFSU test tidlig. Etter et par minutter så jeg tydelig en rosa strek på den. Svak, men ingen tvil. Dro ut halvannen time, kom hjem, og da var streken på RFSU borte! Hva betyr det?! Noen som har opplevd det?

[QU
OTE="Frøkenvims, post: 24945470, member: 102597"]Jeg ser antydning! Prøv igjen om en dag eller to!! :)[/QUOTE]
:nailbiting::woot::)
Fikk Ovitrelle den 26. og sykepleier sa at dette kunne slå svakt ut på tester i noen dager etter.
Men det skulle vel vært ute til nå eller..?
Vet du? :pompus:
Jeg er så sliten av å håpe :wtf:

Jeg hadde tatt den el-testen som positiv @Fru.A91, ikke alltid jeg får noe sterkere enn det.

Men, jeg trenger hjelp fra dere testeglade! Jeg er glad i sorten selv og har nok uten å overdrive pløyd gjennom hundrevis, men nå er jeg ute av trening

Jeg har bestilt babyplan sine tidligstrimler, men de kom ikke fram i dag heller! Så i dag fikk jeg tatt en CB early detection fra apoteket. Jeg syntes å skimte en skyggestrek, så jeg fikk kjøpt en RFSU test tidlig. Etter et par minutter så jeg tydelig en rosa strek på den. Svak, men ingen tvil. Dro ut halvannen time, kom hjem, og da var streken på RFSU borte! Hva betyr det?! Noen som har opplevd det?
Det høres rart ut. Men test igjen imorgen ?

Har concieve + glidekrem er fornøyd med den:)) vi skal prøve selv ut året nå før evt inseminering siden de ikke finner noe galt på oss :)selvom jeg har vært uten prevensjon siden 2014. Men har ikke prøvd med eggløsnings monitor for de siste 8 mnd

Er i veldig lik situasjon da:) ingenting galt her heller, og ingen p-piler på ca 5/6 år(husker ikke helt når jeg sluttet) :)
Krysser fingrene for at det slår til neste gang for oss begge da:D

Kan noen hjelpe meg å tyde denne? Vi skal begynne å prøve neste pp men jeg tenkte å teste EL for å forstå meg på kroppen ;)
I følge P tracker appen min så er EL i dag. Jeg kjente litt murring på venstre side i går morgen og EL testen i går kveld var svakere enn denne.
MEN denne glemte jeg og bildet er tatt 45min etter testing :facepalm: Er det for sent å tyde denne nå da? Er den positiv? Hatt murringer på venstre side i hele dag. Sterkere enn i går :D

Vedlegg

• IMG_2018-11-10_10-15-49.JPG
    IMG_2018-11-10_10-15-49.JPG
    282,4 KB · Visninger: 138
Kan noen hjelpe meg å tyde denne? Vi skal begynne å prøve neste pp men jeg tenkte å teste EL for å forstå meg på kroppen ;)
I følge P tracker appen min så er EL i dag. Jeg kjente litt murring på venstre side i går morgen og EL testen i går kveld var svakere enn denne.
MEN denne glemte jeg og bildet er tatt 45min etter testing :facepalm: Er det for sent å tyde denne nå da? Er den positiv? Hatt murringer på venstre side i hele dag. Sterkere enn i går :D
Jeg vil si den er positiv ;)

Back
Topp