B
Bellabanan
Guest
Shitt pomfritt. Jeg er helt i sjokk [emoji33]
Det er veldig forståelig altså
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Shitt pomfritt. Jeg er helt i sjokk [emoji33]
Om du er over IKM - kan man ikke ta digital når som helst på døgnet da? Usikker selv,derfor jeg spør + at jeg er utålmodig på dine vegne til å se den digitale lyse gravid!![]()
Gratulerer så mye[emoji173]
WowOkei, jeg må ha synshjelp! Jeg ser jo at det er en strek, men jeg er så vant med skyggestreker.
Lang historie kort: prøvere i godt over ett år, skal inn til prøverør neste mnd, skal ikke kunne få eggløsning selv og har di to siste mnd ikke tatt hormonstimulering (pause før prøverør). Reise på jentetur til syden og koste meg. Skulle hatt mens denne uka men ingenting så langt, så tok en test bare for å avkrefte. Men så er det en strek! Vis vedlegget 280072

Gratulerer!Okei, jeg må ha synshjelp! Jeg ser jo at det er en strek, men jeg er så vant med skyggestreker.
Lang historie kort: prøvere i godt over ett år, skal inn til prøverør neste mnd, skal ikke kunne få eggløsning selv og har di to siste mnd ikke tatt hormonstimulering (pause før prøverør). Reise på jentetur til syden og koste meg. Skulle hatt mens denne uka men ingenting så langt, så tok en test bare for å avkrefte. Men så er det en strek! Vis vedlegget 280072
Okei, jeg må ha synshjelp! Jeg ser jo at det er en strek, men jeg er så vant med skyggestreker.
Gratulerer!

Bare prøv å hold deg så lenge som mulig førstOkei, jeg må ha synshjelp! Jeg ser jo at det er en strek, men jeg er så vant med skyggestreker.
Herlighet!! Babystrek!!Gratulerer!
Den kroppen altså
Med så tydelig strek vil en digital slå ut når som helst på dagen.Bare prøv å hold deg så lenge som mulig først
![]()
Okei, jeg må ha synshjelp! Jeg ser jo at det er en strek, men jeg er så vant med skyggestreker.
Måtte så klart teste på nytt[emoji23] hadde ikke digital likevel, men det ser ikke ut til å være mye tvil[emoji173]️Vis vedlegget 280095
Måtte så klart teste på nytt[emoji23] hadde ikke digital likevel, men det ser ikke ut til å være mye tvil[emoji173]️Vis vedlegget 280095

Wow BABYMåtte så klart teste på nytt[emoji23] hadde ikke digital likevel, men det ser ikke ut til å være mye tvil[emoji173]️Vis vedlegget 280095

Ret rundt hjørne til positivEr disse positive? Blir så usikker. Bruker fertility test analyzer app på mobilen, igår ble det 111% og idag 188%.Vis vedlegget 280099 Vis vedlegget 280100øverste bilde fra igår med 111% på fertility test analyzer og nederste fra idag med 188%
Gratulerer så mye!
Jeg er nysgjerrig på om noen kan ane noe her..? IKM den 14, 12 dpo i dag..
Testen sier at den er sensitiv til 10 hcg.
Er det bare å gi opp, igjen..? Vis vedlegget 280129