Så leit! Håper det bare er tidlig
Ja håper det jeg å, men har ikke helt trua lengre. Nå skal vi på samtale i januar for evt ivf eller inseminasjon. Så blir å prøve frem til det men. Når har det gått så lang tid at keg har ikke trua lengre
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Så leit! Håper det bare er tidlig
Første g test tatt på monitor da det er 3 dager igjen til ikm, viser ikke gravid som vanlig. Og babyplan var blendahvit å. Ikke sjokkerende er vant med det nå... pluss kjenner mensen murringer pleier å få det 2 -3 dager før. Men tester frem til ikm uansett...
Kontrollstreken nærmest den grønne delen er sterkere enn teststreken. Skal være omvendt eller like sterke.Hvorfor er den negativ?
Hvorfor er den negativ?
Monitortestene er veldig lite sensitive... de kan knapt brukes før IKM altså.
Godt dere har en plan, iallefall.. det er fælt å miste litt håpetJa håper det jeg å, men har ikke helt trua lengre. Nå skal vi på samtale i januar for evt ivf eller inseminasjon. Så blir å prøve frem til det men. Når har det gått så lang tid at keg har ikke trua lengremen alltid håp frem til ikm
50 mlu!Er de? Trudde de var ganske sensitive jeg siden man kan begynne med testing de 3 dagene førmen da vet jeg det
men uansett føler jeg at tr er på vei:/
Står det ikke noen produktspesifikasjoner?25 mIU/ml på disse? Noen som vet?![]()
25 mIU/ml på disse? Noen som vet?![]()
Står det ikke noen produktspesifikasjoner?
Det var rartDet eneste som står: hCG måles i International Units/ liter, IU/L. Nivåer under 5 IU/L er normalt når man ikke er gravid, mens nivåer over 25 IU/L viser graviditet.

Synes jeg ser noe på den til høyreJeg tror jeg svimer av.. Kan noen se om de ser noe..? Vi har prøvd i 1,5 år, og jeg ser syner tror jeg, og vil ikke si noe til mannen før jeg er sikker.. Den til venstre ble tatt i går morges. Så negativ ut, så jeg kastet den (derfor misfarget og ødelagt). Sjekket den etterpå, og syntes tydelig jeg så en skyggestrek. Den til høyre er fra i morges. Den var også negativ, men fant ut jeg skulle spare den også. Sjekket nettopp, og mener bestemt jeg skimter en svak rosa strek..?! Nå er jo tiden utgått for lengst, og jeg er kun på 10 dpo, etter Ovitrelle fredag 26, og forventet mens er ikke før 14. Men for første gang tror jeg at jeg skimter et håp..?!
Eller ser dere ingenting?
Ny test i morgen; tror ikke det blir søvn i natt..
Vis vedlegget 279878
Jeg ser![]()

mistet 4 oktober så ingenting hadde vært bedre enn at det klaffet igjen nå på første mulighetSå trist å høreKrysser alt jeg eier og har på at det er baby på veimistet 4 oktober så ingenting hadde vært bedre enn at det klaffet igjen nå på første mulighet
![]()