Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Skimter noe.Jeg er nysgjerrig på om noen kan ane noe her..? IKM den 14, 12 dpo i dag..
Testen sier at den er sensitiv til 10 hcg.
Er det bare å gi opp, igjen..? Vis vedlegget 280129
Skimter strek.Hva tror dere? Ikm mandag ca. EL var ca 28.10

Måtte så klart teste på nytt[emoji23] hadde ikke digital likevel, men det ser ikke ut til å være mye tvil[emoji173]️Vis vedlegget 280095

Det høres rart ut. Men test igjen imorgen ?Jeg hadde tatt den el-testen som positiv @Fru.A91, ikke alltid jeg får noe sterkere enn det.
Men, jeg trenger hjelp fra dere testeglade! Jeg er glad i sorten selv og har nok uten å overdrive pløyd gjennom hundrevis, men nå er jeg ute av trening
Jeg har bestilt babyplan sine tidligstrimler, men de kom ikke fram i dag heller! Så i dag fikk jeg tatt en CB early detection fra apoteket. Jeg syntes å skimte en skyggestrek, så jeg fikk kjøpt en RFSU test tidlig. Etter et par minutter så jeg tydelig en rosa strek på den. Svak, men ingen tvil. Dro ut halvannen time, kom hjem, og da var streken på RFSU borte! Hva betyr det?! Noen som har opplevd det?
Må nok bare gjøre det! Tok en til nå, og da skjedde det samme på nytt.Det høres rart ut. Men test igjen imorgen ?
Har concieve + glidekrem er fornøyd med den) vi skal prøve selv ut året nå før evt inseminering siden de ikke finner noe galt på oss
selvom jeg har vært uten prevensjon siden 2014. Men har ikke prøvd med eggløsnings monitor for de siste 8 mnd
Merkelig!Må nok bare gjøre det! Tok en til nå, og da skjedde det samme på nytt.
Er det for sent å tyde denne nå da? Er den positiv? Hatt murringer på venstre side i hele dag. Sterkere enn i går Jeg vil si den er positivKan noen hjelpe meg å tyde denne? Vi skal begynne å prøve neste pp men jeg tenkte å teste EL for å forstå meg på kroppen
I følge P tracker appen min så er EL i dag. Jeg kjente litt murring på venstre side i går morgen og EL testen i går kveld var svakere enn denne.
MEN denne glemte jeg og bildet er tatt 45min etter testingEr det for sent å tyde denne nå da? Er den positiv? Hatt murringer på venstre side i hele dag. Sterkere enn i går
![]()
SpennendeJeg vil si den er positiv![]()
Jeg er IKKE så dreven ifht eggløsningstest men det skader sikkert ikke å testeSpennendeBare teste i kveld om den er negativ da?
Måtte så klart teste på nytt[emoji23] hadde ikke digital likevel, men det ser ikke ut til å være mye tvil[emoji173]️Vis vedlegget 280095
Men har ikke fått ordentlig streksyn enda TakkJeg er IKKE så dreven ifht eggløsningstest men det skader sikkert ikke å teste
Jeg tok en nå i kveld og den er negativ tror jeg