Oss testetøser imellom

Jeg tror jeg svimer av.. Kan noen se om de ser noe..? Vi har prøvd i 1,5 år, og jeg ser syner tror jeg, og vil ikke si noe til mannen før jeg er sikker.. Den til venstre ble tatt i går morges. Så negativ ut, så jeg kastet den (derfor misfarget og ødelagt). Sjekket den etterpå, og syntes tydelig jeg så en skyggestrek. Den til høyre er fra i morges. Den var også negativ, men fant ut jeg skulle spare den også. Sjekket nettopp, og mener bestemt jeg skimter en svak rosa strek..?! Nå er jo tiden utgått for lengst, og jeg er kun på 10 dpo, etter Ovitrelle fredag 26, og forventet mens er ikke før 14. Men for første gang tror jeg at jeg skimter et håp..?! :happy093
Eller ser dere ingenting? :confused004
Ny test i morgen; tror ikke det blir søvn i natt..
Vis vedlegget 279878
Skimter noe :)

Godt dere har en plan, iallefall.. det er fælt å miste litt håpet

Ja etter 8 mnd med aktiv prøving og ingen prevensjon de siste 3.5 årene så blir man ganske motløs. Mister litt lysten til sengekos å blir så langt nede når «alle» rundt blir gravide å. Så ja blir bra med en håndfast plan. Funker ikke inseminasjon blir det ivf så får vi håpe det funker! Håper jeg slipper vi jo helst ikke....

Ja etter 8 mnd med aktiv prøving og ingen prevensjon de siste 3.5 årene så blir man ganske motløs. Mister litt lysten til sengekos å blir så langt nede når «alle» rundt blir gravide å. Så ja blir bra med en håndfast plan. Funker ikke inseminasjon blir det ivf så får vi håpe det funker! Håper jeg slipper vi jo helst ikke....
Det er klart en blir motløs av en sånn lang vei. Men ivf/inseminasjon er jo en annen løsning evt da. :happy:

Okei, jeg må ha synshjelp! Jeg ser jo at det er en strek, men jeg er så vant med skyggestreker.

Lang historie kort: prøvere i godt over ett år, skal inn til prøverør neste mnd, skal ikke kunne få eggløsning selv og har di to siste mnd ikke tatt hormonstimulering (pause før prøverør). Reise på jentetur til syden og koste meg. Skulle hatt mens denne uka men ingenting så langt, så tok en test bare for å avkrefte. Men så er det en strek!
IMG_1550.JPG

Okei, jeg må ha synshjelp! Jeg ser jo at det er en strek, men jeg er så vant med skyggestreker.

Lang historie kort: prøvere i godt over ett år, skal inn til prøverør neste mnd, skal ikke kunne få eggløsning selv og har di to siste mnd ikke tatt hormonstimulering (pause før prøverør). Reise på jentetur til syden og koste meg. Skulle hatt mens denne uka men ingenting så langt, så tok en test bare for å avkrefte. Men så er det en strek! Vis vedlegget 280072
Kan ikke være skygge det der?? Den er supertydelig! :D Jeg hadde tolket den som positiv. Prøv digital, tror den vil slå ut på så tydelig strek! Gratulerer, så gøy:Heartred
:wav

Lang historie kort: prøvere i godt over ett år, skal inn til prøverør neste mnd, skal ikke kunne få eggløsning selv og har di to siste mnd ikke tatt hormonstimulering (pause før prøverør). Reise på jentetur til syden og koste meg. Skulle hatt mens denne uka men ingenting så langt, så tok en test bare for å avkrefte. Men så er det en strek! Vis vedlegget 280072

Elsker slike historier!! Gratulerer så mye! Du er gravid altså:D

Kan ikke være skygge det der?? Den er supertydelig! :D Jeg hadde tolket den som positiv. Prøv digital, tror den vil slå ut på så tydelig strek! Gratulerer, så gøy:Heartred
:wav

Shitt! Jeg må ta en digital i morgen. Kanskje gutten min endelig blir storebror [emoji173]️

Shitt! Jeg må ta en digital i morgen. Kanskje gutten min endelig blir storebror [emoji173]️
Om du er over IKM - kan man ikke ta digital når som helst på døgnet da? Usikker selv,derfor jeg spør + at jeg er utålmodig på dine vegne til å se den digitale lyse gravid!:hilarious:
Gratulerer så mye❤

Back
Topp