Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Mangen som kjøper dei så tror dei er bra.IKM mandag/tirsdag 29/30.okt, usikker på EL, test tatt idag med babyplan tidlig. Mulig supersvak strek/skygge?er disse testene kjent for skyggestreker?
![]()
Ville sakt skygge. Disse skal være ganske sterk før man kan stole på de.Hjelp! mensen er 10 dager forsinket og har tatt en clearblue test idag. Er den mulig supersvak eller bare skyggestrek?![]()
Det var nok en skygge.. tante rød meldte sin ankomst ikveldVille sakt skygge. Disse skal være ganske sterk før man kan stole på de.
Aldri fått skyggestrek på disseIKM mandag/tirsdag 29/30.okt, usikker på EL, test tatt idag med babyplan tidlig. Mulig supersvak strek/skygge?er disse testene kjent for skyggestreker?
![]()
Det vil jeg si den er.Denne er negativ, ja? Vis vedlegget 279356

Har du bilde ?Litt idiotisk å ta tre tester på en dag 10 dpo fordi en så skygge strek på de to en tok tidligere i dag (morgen og ettermiddag)?
Prøver å holde meg, hardt. Å ikke tisse på 4timer er umulig![]()
Ser den og krysser det som kan kryssesDårlig bilde, men dette er dagens tredje test med svak svak strek
Håper det ikke er kjemisk.
Ikke vist testene til min kjære, ei heller sagt noe. Venter til en evnt positiv digital. Men han har sagt i hele helga og i dag at han tror jeg er gravid![]()
ikkje helt positiv.Denne er negativ, ja? Vis vedlegget 279356
Dårlig bilde, men dette er dagens tredje test med svak svak strek
Ikke vist testene til min kjære, ei heller sagt noe. Venter til en evnt positiv digital. Men han har sagt i hele helga og i dag at han tror jeg er gravid![]()
Nå må den bare bli sterkere altså 
Testen i dag sier ?Dårlig bilde, men dette er dagens tredje test med svak svak strek
Lik som i går, og det stresser meg. Jeg vil ha litt bedre odds.Testen i dag sier ?