Oss testetøser imellom

12 eller 13 dpo idag tror testene dems må være noe tull hos legen. Denne er jo klart sterkere enn igår også!

15403594805366545482322078537120.jpg

Hva slags tester brukte de hos legen?? Denne er helt klart positiv. Ikke litt tvil en gang!

Ja ganske skummelt egentlig..

De brukte noen tedter som vsr som sånne små firkatede/runde bokser. Med et bittelite teste sted h or man drypper urin oppi fra en liten spesiell pipette/rør. Aner ikke merke. Det var jo utrolig rart.

A1, som jeg tok her nå, er jo også en 25 mlu test.. de tok en 10 mlu og wn 25 mlu his legen :S

12 eller 13 dpo idag tror testene dems må være noe tull hos legen. Denne er jo klart sterkere enn igår også!

Vis vedlegget 278862

Denne her er utvilsomt positiv! Gårsdagens også. Og en råflott stigning:woot:

Gjetter du får gravid 2-3 på digital nå.
Den testen hos fastlegen er upålitelig, de må heller ta en HCG måling i blodet ditt.

Ja ganske skummelt egentlig..

De brukte noen tedter som vsr som sånne små firkatede/runde bokser. Med et bittelite teste sted h or man drypper urin oppi fra en liten spesiell pipette/rør. Aner ikke merke. Det var jo utrolig rart.

A1, som jeg tok her nå, er jo også en 25 mlu test.. de tok en 10 mlu og wn 25 mlu his legen :S

Hadde ikke stolt et sekund på den testen fra legen. Den eneste måten de kan sjekke HCG bedre enn det hjemmetester kan er ved å måle med en blodprøve. :)

Denne her er utvilsomt positiv! Gårsdagens også. Og en råflott stigning:woot:

Gjetter du får gravid 2-3 på digital nå.
Den testen hos fastlegen er upålitelig, de må heller ta en HCG måling i blodet ditt.

Hadde ikke stolt et sekund på den testen fra legen. Den eneste måten de kan sjekke HCG bedre enn det hjemmetester kan er ved å måle med en blodprøve. :)

Skummelt at de testene er så upålitelige..

Skulle jo bare ta en test der for journalen sin skyld tenker jeg. Legen vet jo at jeg hsr fått positive hjemme

God morgen ☺️ Trenger hjelp til tolkning. Tok ut p stav 26 september så er usikker på når el har vert bildene jeg deler er tatt 5min og 8 min etter testen er tatt! Er cb early

Vedlegg

• 2ED700F8-5C0F-4643-B027-80C844D72A73.jpeg
    2ED700F8-5C0F-4643-B027-80C844D72A73.jpeg
    122 KB · Visninger: 206
  • 15F4F5D0-8629-45C9-A533-CC664CF4D007.jpeg
    15F4F5D0-8629-45C9-A533-CC664CF4D007.jpeg
    126,9 KB · Visninger: 189
Testene hos legen idag var negative da.. både tidlig og vanlig.

Skikkelig nedtur når testene gjemme vider strek. Og også på to forskjellige merker.

Urinprøven jeg tok med idag tillegen var den samme jeg teste fra idag morges selv..

Jeg vet jo at testene hjemme er positive, men var skikkelig nedtur å få negativ hos legen.

Tilbake på fredag for ny test
Sniker litt på denne tråden innimellom ;) Vil bare fortelle deg at legekontoret mitt kunne fortelle meg at jeg dessverre ikke var gravid, men hjemme hos meg nå det en digital med «gravid 1-2», tatt rett før jeg gikk til legen. Så jeg stod på mitt og bad om det jeg kom for, blodprøve. Og den var på over 50, gitt! Så jeg stoler ikke på testene hos fastlegen ;)

God morgen ☺️ Trenger hjelp til tolkning. Tok ut p stav 26 september så er usikker på når el har vert bildene jeg deler er tatt 5min og 8 min etter testen er tatt! Er cb early

Vanskelig å si, men det kan være positivt det her. :) Vent et par dager og prøv igjen?

Sniker litt på denne tråden innimellom ;) Vil bare fortelle deg at legekontoret mitt kunne fortelle meg at jeg dessverre ikke var gravid, men hjemme hos meg nå det en digital med «gravid 1-2», tatt rett før jeg gikk til legen. Så jeg stod på mitt og bad om det jeg kom for, blodprøve. Og den var på over 50, gitt! Så jeg stoler ikke på testene hos fastlegen ;)

Så er ikke bare mitt legekontor nei. Utrolig rart egentlig. De burde jo ha mer nøyaktige tester

Man kan jo lure på om de forvekslet urinprøven? Noen ganger blir flere stående samme sted liksom. Testen din er jo sterk i farge!
Man kan jo lure på om de forvekslet urinprøven? Noen ganger blir flere stående samme sted liksom. Testen din er jo sterk i farge!

Ja jeg lurer jo nesten... men var en som skrev ikm 43 at de hadde følsomhet på 50, men synes nå legen sa 10 mlu og 25 mlu når han snakket med sekretæren.

Så ikke sikker. Begynner å lure hvis fredagens prøve er negativ der og når alle hjemme er positive xD

9 DPO
Er sånne billige teststrimler fra eBay bra nok? Testet i morrest, blenda, det stemmer sikkert det altså;) Er jo tidlig, men samtidig mister jeg troen på at det gikk denne PP. Er bare det at jeg er så uforklarlig oppblåst at det er skikkelig plagsomt og vondt! Hadde det vært pga graviditet er det «ok», men ikke ellers altså;p

Lurer på å kjøpe noe fra apoteket.. noen som har prøvd boots sine tester?

8 dpo i dag, blir sprø av å ha tester hjemme :rolleyes: ser mest sansynelig en skyggestrek, kanskje til og med bare jeg som ser den :cool: dissa skyggestrekene asså :(

Vedlegg

• CAD12D81-7D15-46C4-9254-B14E5ACF4F97.jpeg
    CAD12D81-7D15-46C4-9254-B14E5ACF4F97.jpeg
    59,5 KB · Visninger: 171
Har endelig vert hos fertilitetsklinikk å fått sjekket både meg og samboer, der alt så fint ut og ingenting skulle være i veien for at vi skal kunne få barn:D har derfor bestemt oss for å prøve sjikkelig hardt nå ut året før vi vurderer inseminering :D
Jeg har da bestillt ett lass med el og g-tester fra babyplan:) har også bestillt med folat tabletter, termometer og Concieve + glidekrem:) noen som har erfaringer med noen av disse produktene og evt andre ting som kan hjelpe? :D er super positiv og har endelig fått mye overskudd og glede i prøvingen igjen:D

Har concieve + glidekrem er fornøyd med den:)) vi skal prøve selv ut året nå før evt inseminering siden de ikke finner noe galt på oss :)selvom jeg har vært uten prevensjon siden 2014. Men har ikke prøvd med eggløsnings monitor for de siste 8 mnd

Testene hos legen idag. Begge er 25 mlu. Så tror den firkanta ikke er heeeeelt til å stole på :p tok lang tid før den viste noe, men begge to er jo positive da. Var IKM da idag. Så 4+0

20181026_093547.jpg
20181026_093551.jpg

Back
Topp