Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
12 eller 13 dpo idag tror testene dems må være noe tull hos legen. Denne er jo klart sterkere enn igår også!
Vis vedlegget 278862
Hva slags tester brukte de hos legen?? Denne er helt klart positiv. Ikke litt tvil en gang!
12 eller 13 dpo idag tror testene dems må være noe tull hos legen. Denne er jo klart sterkere enn igår også!
Vis vedlegget 278862

Ja ganske skummelt egentlig..
De brukte noen tedter som vsr som sånne små firkatede/runde bokser. Med et bittelite teste sted h or man drypper urin oppi fra en liten spesiell pipette/rør. Aner ikke merke. Det var jo utrolig rart.
A1, som jeg tok her nå, er jo også en 25 mlu test.. de tok en 10 mlu og wn 25 mlu his legen :S
Denne her er utvilsomt positiv! Gårsdagens også. Og en råflott stigning
Gjetter du får gravid 2-3 på digital nå.
Den testen hos fastlegen er upålitelig, de må heller ta en HCG måling i blodet ditt.
Hadde ikke stolt et sekund på den testen fra legen. Den eneste måten de kan sjekke HCG bedre enn det hjemmetester kan er ved å måle med en blodprøve.![]()
Sniker litt på denne tråden innimellomTestene hos legen idag var negative da.. både tidlig og vanlig.
Skikkelig nedtur når testene gjemme vider strek. Og også på to forskjellige merker.
Urinprøven jeg tok med idag tillegen var den samme jeg teste fra idag morges selv..
Jeg vet jo at testene hjemme er positive, men var skikkelig nedtur å få negativ hos legen.
Tilbake på fredag for ny test
God morgenTrenger hjelp til tolkning. Tok ut p stav 26 september så er usikker på når el har vert bildene jeg deler er tatt 5min og 8 min etter testen er tatt! Er cb early
God morgenTrenger hjelp til tolkning. Tok ut p stav 26 september så er usikker på når el har vert bildene jeg deler er tatt 5min og 8 min etter testen er tatt! Er cb early
Sniker litt på denne tråden innimellomVil bare fortelle deg at legekontoret mitt kunne fortelle meg at jeg dessverre ikke var gravid, men hjemme hos meg nå det en digital med «gravid 1-2», tatt rett før jeg gikk til legen. Så jeg stod på mitt og bad om det jeg kom for, blodprøve. Og den var på over 50, gitt! Så jeg stoler ikke på testene hos fastlegen
![]()
Man kan jo lure på om de forvekslet urinprøven? Noen ganger blir flere stående samme sted liksom. Testen din er jo sterk i farge!Så er ikke bare mitt legekontor nei. Utrolig rart egentlig. De burde jo ha mer nøyaktige tester
Man kan jo lure på om de forvekslet urinprøven? Noen ganger blir flere stående samme sted liksom. Testen din er jo sterk i farge!
Man kan jo lure på om de forvekslet urinprøven? Noen ganger blir flere stående samme sted liksom. Testen din er jo sterk i farge!
Ser kjempe lovendes ut12 eller 13 dpo idag tror testene dems må være noe tull hos legen. Denne er jo klart sterkere enn igår også!
Vis vedlegget 278862
Har endelig vert hos fertilitetsklinikk å fått sjekket både meg og samboer, der alt så fint ut og ingenting skulle være i veien for at vi skal kunne få barnhar derfor bestemt oss for å prøve sjikkelig hardt nå ut året før vi vurderer inseminering
Jeg har da bestillt ett lass med el og g-tester fra babyplanhar også bestillt med folat tabletter, termometer og Concieve + glidekrem
noen som har erfaringer med noen av disse produktene og evt andre ting som kan hjelpe?
er super positiv og har endelig fått mye overskudd og glede i prøvingen igjen
![]()
Ser8 dpo i dag, blir sprø av å ha tester hjemmeser mest sansynelig en skyggestrek, kanskje til og med bare jeg som ser den
dissa skyggestrekene asså
![]()