Oss testetøser imellom

Innbiller meg at jeg ser noe svakt, men sikkert bare ønsketenkning

Snapchat-579372840.jpg
Snapchat-580070402.jpg

Det kan jo være et positivt tegn! Dessverre har jeg hatt det ved både graviditet og før mens, så kan ikke si noe sikkert...
men håper det er positivt for deg! Si hvordan det går med testen i morgen! Nærmer meg ikm jeg også, så da er vi i samme båt :)

Ja kjennes mer ut som mens, har sldri opplevd noe annet! Men ja skal si ifra HVirdan testingen går i morgen:) men antar det er negativt igjen for endte året på rad

Ja kjennes mer ut som mens, har sldri opplevd noe annet! Men ja skal si ifra HVirdan testingen går i morgen:) men antar det er negativt igjen for endte året på rad

Nå er det ikke sånn lengre heller blitt vanlig og mykt igjen nå.. så er vel nesten ikke vits å teste men skal gjøre det allikavel

Gleder meg såååå til i morgen tidlig! Ligger en digital test på badet og venter på meg Har hatt en RFSU test som var suuupersvsk for 2 dager siden. I morgen er jeg 13 dpo, skal i teorien ha mensen til helgen! Ønsk meg lykke til

5 dpo og dagene går sååååååååååå sakte!!!!!! Vil bare teste nå!! Hvor tidlig kan jeg teste?? Har noen test tidlig tester fra One step, men redd for å teste for tidlig!

Back
Topp