Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Vanskelig å se, litt dårlig lys? Ta bilde i dagslys, da kan det vises bedre. Hva slags test er det?Eller..?
Vis vedlegget 277018
Neeeei, jeg seer! Spesielt på Babyplan!8dpo. Bare jeg som har streksyn?
Vurderer å ta clearblue digital imorgenNeeeei, jeg seer! Spesielt på Babyplan!
Jeg ser noe jeg altså!Vis vedlegget 277065
10 min så det er barre og vente på ny pp. Sist så fikk jeg sterk strek på 7 min.
Ser noe svakt jegVis vedlegget 277065
10 min så det er barre og vente på ny pp. Sist så fikk jeg sterk strek på 7 min.
Gjøøøør detVurderer å ta clearblue digital imorgenMen er jo bare 9dpo imorgen. Men så har jeg 4 stykker da.. Så Kanskje ikke så nøye med

Gratulere

Taaakk!Gratulere![]()

Gratulerer ❤
Vanskelig å se, litt dårlig lys? Ta bilde i dagslys, da kan det vises bedre. Hva slags test er det?
Du må ta bilde i dagslys, så vanskelig å se noe som helst når det er så mørkt/gult lysVis vedlegget 277261
11 dpo, kan se en svaksvak skygge i virkeligheten, men ifølge bildet - nothing!![]()

Du må ta bilde i dagslys, så vanskelig å se noe som helst når det er så mørkt/gult lys![]()
Hmm.. Kanskje en übersvak skygge? Hvor mange dpo er du?
Jaja da var det IKM tid igjen. Kjenner den er på vei og enda en skuffelse. Eneste i dag er så sykt hoven i skjeden i veggene og livmortappen var høy og hoven. Første gang jeg har merket det i sammenheng med mensen. Noen erfaringer der? Pluss skal teste i morgen men antar blenda[emoji15][emoji22]