• Forumet vil være nede på grunn av nødvendig vedlikehold mars 18. juli kl. 00:00 til kl. 02:30.

Oss testetøser imellom

8dpo. Bare jeg som har streksyn?

Vedlegg

• 298608_5bb877037993e_1538815747.jpg
    298608_5bb877037993e_1538815747.jpg
    36 KB · Visninger: 253
Neeeei, jeg seer! Spesielt på Babyplan!
Vurderer å ta clearblue digital imorgen :p Men er jo bare 9dpo imorgen. Men så har jeg 4 stykker da.. Så Kanskje ikke så nøye med

Jaja da var det IKM tid igjen. Kjenner den er på vei og enda en skuffelse. Eneste i dag er så sykt hoven i skjeden i veggene og livmortappen var høy og hoven. Første gang jeg har merket det i sammenheng med mensen. Noen erfaringer der? Pluss skal teste i morgen men antar blenda[emoji15][emoji22]

Jaja da var det IKM tid igjen. Kjenner den er på vei og enda en skuffelse. Eneste i dag er så sykt hoven i skjeden i veggene og livmortappen var høy og hoven. Første gang jeg har merket det i sammenheng med mensen. Noen erfaringer der? Pluss skal teste i morgen men antar blenda[emoji15][emoji22]

Det kan jo være et positivt tegn! Dessverre har jeg hatt det ved både graviditet og før mens, så kan ikke si noe sikkert...
men håper det er positivt for deg! Si hvordan det går med testen i morgen! Nærmer meg ikm jeg også, så da er vi i samme båt :)

Back
Topp