Prøvemilla
Glad i forumet
Er det verdt å løpe å kjøpe en cb digital??![]()
Det ville jeg gjort! [emoji16][emoji173]️
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Er det verdt å løpe å kjøpe en cb digital??![]()
Skimter noe
Vanskelig og sjå men myser så skimter jeg noeHva tenker dere jenter ?håp at det er en babystrek, tatt tester i 1,5 år å ennå ikle sett antydning til strek før nå
![]()
Ville prøvd ein annen testTrenger tydehjelp/ tips.
Testene er tatt fredag kveld (3stk) og søndag kveld (2stk) skulle ha mensen 11 september spottet i 2 dager og ikke noe mer fikk SVAAAAK positiv torsdag og litt sterkere fredag og lørdag. Mandag begynte jeg å blø. Mye! Masse klumper osv. Tenker da at jeg hadde en SA men testene er jo fortsatt positive og stiger!? Hva tenker dere?
Litt godt å se at det ikke bare er jeg som hadde svaaak strek 13/14 dpoTestrekka mi. Positiv digital på 10 dpo, selv om man egentlig ikke ser noe strek på strimmeltestene. Så måtte jeg ta den siste iuka, 4+4 på vei, knall sterk strek. Tror aldri jeg har hatt en slik sterk strek.

Ser strek9 dpo, kveldsurin![]()
Ser lovendes utVis vedlegget 275916 *En slags update* var VELDIG deilig å få 2-3 på digital idag, var redd det bare kom til å stå 1-2 selv om det er 17 dager siden sist «sengevals» (vet ikke nøyaktig når EL var)Håper det går veien selv om jeg synest teststrekene mine 13/14dpo var i veldig svake!
Vis vedlegget 275966
Fikk disse igår ettermiddag (12dpo)
Vis vedlegget 275964
Fikk denne igår kveld(12dpo)
Vis vedlegget 275965
Denne idag tidlig (13dpo)
Hmmm![]()
God morgenHm, ser jo strek! Mulig det er for tidlig for den digitale enda?

noen som har erfaring med det,om uketesten kan slå ut senere enn tidlig strimmeltest? 13dpoGod morgen
Jaa,kanskje det kan være for tidlig for denHåper deeet iallfall
noen som har erfaring med det,om uketesten kan slå ut senere enn tidlig strimmeltest? 13dpo
Gjør det!Vil dra å kjøpe en test og ta idag 10 DPO!
Klarer ikke å venteeee....![]()

Tørr jeg?![]()
Vis vedlegget 275966
Fikk disse igår ettermiddag (12dpo)
Vis vedlegget 275964
Fikk denne igår kveld(12dpo)
Vis vedlegget 275965
Denne idag tidlig (13dpo)
Hmmm![]()