Oss testetøser imellom

Hva tenker dere jenter ? :p håp at det er en babystrek, tatt tester i 1,5 år å ennå ikle sett antydning til strek før nå o_O

Vedlegg

• 20180924_125807.jpg
    20180924_125807.jpg
    210,7 KB · Visninger: 292
Trenger tydehjelp/ tips.

Testene er tatt fredag kveld (3stk) og søndag kveld (2stk) skulle ha mensen 11 september spottet i 2 dager og ikke noe mer fikk SVAAAAK positiv torsdag og litt sterkere fredag og lørdag. Mandag begynte jeg å blø. Mye! Masse klumper osv. Tenker da at jeg hadde en SA men testene er jo fortsatt positive og stiger!? Hva tenker dere?
Ville prøvd ein annen test :)

4E8F40C3-B09D-4919-85DB-102F2DDF8CEC.png
*En slags update* var VELDIG deilig å få 2-3 på digital idag, var redd det bare kom til å stå 1-2 selv om det er 17 dager siden sist «sengevals» (vet ikke nøyaktig når EL var):) Håper det går veien selv om jeg synest teststrekene mine 13/14dpo var i veldig svake!

God morgen :Heartpink
Jaa,kanskje det kan være for tidlig for den:p Håper deeet iallfall:wideyed:noen som har erfaring med det,om uketesten kan slå ut senere enn tidlig strimmeltest? 13dpo

Jeg har sikkert tatt 1000 strimler og digitale ila de siste to årene!
Har også fått sånn svaak strek på strimmel uten at digital slo ut..
men har god erfaring med digital også!
Begge de gangene jeg var gravid hadde jeg kun svake strimler - endte i tidlig SA meen digital slo ut begge gangene [emoji846]
(Skal også sies at jeg har hatt en del skygge på de strimlene)

Back
Topp