Oss testetøser imellom

Själv var jag och köpte g-tester på apoteket för 400:- igår och idag kom det 2 digitale och 2 cb early i postkassen! Lenge leve tålmodigheten till en testetös :laughing021

så nå må jag bara holde mig en stund till och ikke dricke och fyra av en digital :Heartpink

do it!! vad sier magkänslan? Jag var 10 dpo igår och drog på apoteket en halvtime för det stengte... satt med en positiv test i handen en stund senere! :Heartpink
krysser det som krysses kan for deg!

Åhhh, heldige du! :-)

Magefølelsen....vet ikke....tror det mer går på at jeg er redd for å ikke være gravid, men en test kan uansett ikke endre på d ...
Har jo symptomer!!

Åhhh, heldige du! :)

Magefølelsen....vet ikke....tror det mer går på at jeg er redd for å ikke være gravid, men en test kan uansett ikke endre på d ...
Har jo symptomer!!

förstår dig virkelig! Var så nervös igår och så rädd för att det skulle vara negativ. Man blir ju så besviken! Men som du sier, stt ta en test endrer ju ikke på om du er gravid eller ikke. Jag hade bestämt mig för å vänta til IKM denna gången, men shit au, helt umulig ju när man har symptomer och blir helt sjuk av å ikke vite!!

Ta dig en test du! :Heartred

förstår dig virkelig! Var så nervös igår och så rädd för att det skulle vara negativ. Man blir ju så besviken! Men som du sier, stt ta en test endrer ju ikke på om du er gravid eller ikke. Jag hade bestämt mig för å vänta til IKM denna gången, men shit au, helt umulig ju när man har symptomer och blir helt sjuk av å ikke vite!!

Ta dig en test du! :Heartred

Helt blendahvit :(:(

Noen som ser no?! Tidlig test, 6 dager til TR.. skyggestrek jeg ser sikkert :)

Vedlegg

• C11E7BCB-42B1-4A93-B997-56E063BB458A.jpeg
    C11E7BCB-42B1-4A93-B997-56E063BB458A.jpeg
    409,8 KB · Visninger: 265
Last edited:
Gratulerer så mye med positive tester til dere med det :)
Er selv 10 dpo idag. Venter på tester i posten. Veldig spennende.

Er det forskjell i styrken på strekene på babyplan tidligtest og babyplan original HCG test? Eller burde de være like sterke? Min strek er svakere med babyplan original

Last edited:
Back
Topp