Oss testetøser imellom

Jeg får opp svake streker/skygger og aner ikke hvordan jeg skal tolke disse ... har akkurat blødd og hatt mensen, men følte det stakk sånn i magen etter blødningene stoppet, og testet derfor. Er disse kjent for å ha skygge?

Har hørt at de der e kjent for skygge ja:arghh:

Kjenner til detta. Kjemisk er min beste venn, HATER den beste vennen :mad:

Klemz :Heartbigred

Helt forferdelig kjipt!! Har du opplevd det mange ganger? HVORFOR skjer det?[emoji25] Jeg har hatt SA to ganger, og nå dette. Er det god nok grunn til utredning? Er det noe galt siden dette skjer?[emoji29]

Helt forferdelig kjipt!! Har du opplevd det mange ganger? HVORFOR skjer det?[emoji25] Jeg har hatt SA to ganger, og nå dette. Er det god nok grunn til utredning? Er det noe galt siden dette skjer?[emoji29]
Jeg har født 5 barn og alle har vert unnfanga fra 1 til 4 mnd. Den jeg prøver på no vil ikkje, har vert igjen om MA, BO, SA og kjemisk kvar mnd og svaret er alderen og egg kvaliteten. Finner ingen feil på meg legane. Det sier at 35 år så går det nedover med kvaliteten på egga men noen kan det starte tidligare. Andre kan det være problemer på mangt og må ha hjelp. Skjer det ofte ville jeg ha søkt hjelp og lyg dersom du ikkje har prøvd meir en 1 år. Hjelp får ein dersom ein har vert prøver fra eit 1 år.

Så leit.. :(
2 SA og 1 kjemisk er nok til utredning, såfremst det ikke har kommet barn imellom.
Lykke til :Heartred

Negativ test i dag.. hadde kun en clearblue plus, kunne skimte noe ultrasvakt men får jo alltid svake svake streker på de uten at det er noe..

Men, det går helt fint! Er jo tross alt bare 3 mnd siden jeg fødte, Hehehe... vi vil ha 2 tette, og siden vi brukte over 3 år på førstemann så har jeg ikke begynt på prevensjon! Mensen fikk jeg tilbake 5 uker etter fødsel! Kall meg gjerne gal:wacky::hello

Noen som ser noe på denne? Den øverste[emoji4] Er bare 9dpo så er vel kanskje i tidligste laget men.. Drar på jobb imorgen og blir vekk en stund så klarte ikke la være å teste nå ikveld [emoji56]
IMG_4111.JPG

Litt dårlig lys men jeg ser en svak strek

Ja, klarte ikke få det helt fram uansett hvordan jeg plasserte meg ifht lyset![emoji848] Jeg føler jeg ser en svaaaaaaaaaaak svak svak strek. Får bare smøre meg med tålmodighet, får mulighet til å teste igjen i slutten av uka[emoji4] Gøy at du også ser! Blir tullerusk av å teste, ser jo streker overalt[emoji23]

Tok clearblue testen i dag, den andre i går. Er det bare jeg som ønsker å se en strek så mye, at jeg ser syner?

Vedlegg

• IMG_20180917_133256.jpg
    IMG_20180917_133256.jpg
    938,5 KB · Visninger: 224
  • IMG_20180916_220515.jpg
    IMG_20180916_220515.jpg
    969,4 KB · Visninger: 235
C83BCB77-E9D2-4931-B3D6-886FCCC6C721.jpeg
826B085A-E7F1-4EB9-87E5-964C0FB0AA68.jpeg
Hei, ny på denne tråden:D og appen fungerer ikke så dere får unnskylde de teite data-smileyene:joyful: Har prøvd å bli gravid siden februar, da kom tanta tilbake ca 7mnd etter første barnet mitt kom til verden (etter ca 1,5år med prøving og 2 MA). Så vi vil med andre ord ha to tette. Hadde en kjemisk i juni, og lurer på om jeg har en til nå! Tok RFSU «test tidlig» igår ettermiddag og så en aaaaaaaantydning til strek, var da ca 5t siden sist do besøk. Tok en ny idag og den var kanskje en halv anelse sterkere, men da hadde jeg ikkje vært på do på 7t, siden kl halv 3 inatt:wacky: MEN vi har ikkje lagt inn aksjer siden 7. sep, vet ikke helt når EL var, men burde ikke strekene være sterkere nå siden det er 13 dager siden aksjene?:bored: Legger ved dagens test viss noen ser noe ting..

Vis vedlegget 275391 Vis vedlegget 275390 Hei, ny på denne tråden:D og appen fungerer ikke så dere får unnskylde de teite data-smileyene:joyful: Har prøvd å bli gravid siden februar, da kom tanta tilbake ca 7mnd etter første barnet mitt kom til verden (etter ca 1,5år med prøving og 2 MA). Så vi vil med andre ord ha to tette. Hadde en kjemisk i juni, og lurer på om jeg har en til nå! Tok RFSU «test tidlig» igår ettermiddag og så en aaaaaaaantydning til strek, var da ca 5t siden sist do besøk. Tok en ny idag og den var kanskje en halv anelse sterkere, men da hadde jeg ikkje vært på do på 7t, siden kl halv 3 inatt:wacky: MEN vi har ikkje lagt inn aksjer siden 7. sep, vet ikke helt når EL var, men burde ikke strekene være sterkere nå siden det er 13 dager siden aksjene?:bored: Legger ved dagens test viss noen ser noe ting..

Syns jeg ser noe på begge.

Back
Topp